logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone

   08.11.2021, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

25 listopada 2021 r. odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe powalczą o najbardziej oryginalne i nieszablonowe wyróżnienia  w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki #Kreatura2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-do-kreatury2021-ogloszone,393689,artykul.html

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie od lat organizuje redakcja magazynu „Media Marketing Polska” – najstarszego w Polsce miesięcznika poświęconego mediom i branży reklamowej.

Po burzliwych dwudniowych obradach jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (CEO i Co-owner agencji Cut The Mustard) wyłoniono 62 prace spośród rekordowej liczby 176 zgłoszeń! Nominowani powalczą o statuetki, których wręczenie odbędzie się już 25 listopada 2021 r. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku „Media Marketing Polska”.

- Cieszy nas liczba zgłoszonych prac, która pokazuje, że w tym skomplikowanym czasie agencje nie zwalniają tempa. Bardzo wysoki poziom zobaczyliśmy m.in. w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii” oraz w kategorii dla młodych kreatywnych „Kreatura X” - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Zgłoszone prace oceniali:

  • Karolina Witecka (Cut The Mustard) - przewodnicząca jury oraz:
  • Kasia Białasiewicz-Jaczewska (Unique One);
  • Dorota Bubka (GoldenSubmarine);
  • Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów),
  • Karol Kamas (Sodexo Polska),
  • Rafał Lampasiak (MullenLowe Group),
  • Łukasz Matyla (ŠKODA),
  • Michał Michalik (Pomarańcza),
  • Adam Miecznikowski (Publicis Poland),
  • Paweł Miziołowski (Electrolux),
  • Katarzyna Podlaszewska (H&M),
  • Monika Pruszczyńska (LiquidThread),
  • Igor Przespolewski (Stock Polska),
  • Radosław Sączek (Tandem Media),
  • Kacper Wantoła (Graffiti Films),
  • Piotr Zawałło.

Prace biorące udział w konkursie były oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Źródło: Media Marketing Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764