logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone

   08.11.2021, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

25 listopada 2021 r. odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe powalczą o najbardziej oryginalne i nieszablonowe wyróżnienia  w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki #Kreatura2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-do-kreatury2021-ogloszone,393689,artykul.html

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie od lat organizuje redakcja magazynu „Media Marketing Polska” – najstarszego w Polsce miesięcznika poświęconego mediom i branży reklamowej.

Po burzliwych dwudniowych obradach jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (CEO i Co-owner agencji Cut The Mustard) wyłoniono 62 prace spośród rekordowej liczby 176 zgłoszeń! Nominowani powalczą o statuetki, których wręczenie odbędzie się już 25 listopada 2021 r. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku „Media Marketing Polska”.

- Cieszy nas liczba zgłoszonych prac, która pokazuje, że w tym skomplikowanym czasie agencje nie zwalniają tempa. Bardzo wysoki poziom zobaczyliśmy m.in. w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii” oraz w kategorii dla młodych kreatywnych „Kreatura X” - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Zgłoszone prace oceniali:

  • Karolina Witecka (Cut The Mustard) - przewodnicząca jury oraz:
  • Kasia Białasiewicz-Jaczewska (Unique One);
  • Dorota Bubka (GoldenSubmarine);
  • Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów),
  • Karol Kamas (Sodexo Polska),
  • Rafał Lampasiak (MullenLowe Group),
  • Łukasz Matyla (ŠKODA),
  • Michał Michalik (Pomarańcza),
  • Adam Miecznikowski (Publicis Poland),
  • Paweł Miziołowski (Electrolux),
  • Katarzyna Podlaszewska (H&M),
  • Monika Pruszczyńska (LiquidThread),
  • Igor Przespolewski (Stock Polska),
  • Radosław Sączek (Tandem Media),
  • Kacper Wantoła (Graffiti Films),
  • Piotr Zawałło.

Prace biorące udział w konkursie były oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Źródło: Media Marketing Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764