logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje do Youtube Works Awards 2022

  PR 03.11.2022, przeczytano 786 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-do-youtube-works-awards-2022,397846,artykul.html

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube.  

Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?

Multiscreen Excellence

  • Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday - CCC
  • Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Wokas - Rośliny Cię Pokochają - Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films

Compelling Storytelling

  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
  • Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Dzikie Białko - Storytel, Don’t Panic Production
  • Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production

Art & Culture

  • Akademia Dolce Vita by Delonghi - De’Longhi S.A., Performance Media
  • Tiger Battle - Grupa Maspex Sp. z.o.o.
  • Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
  • Reklama kursu “Projekt Fotografia” - Projekt Fotografia
  • Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
  • Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production

Ingenious Insight

  • Poradnik Świątecznego Przetrwania - Fundacja JiM, BBDO WWA
  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
  • Szczęśliwe kurki! - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
  • Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
  • Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

  • Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz - Empik, Plej
  • Poszukiwacze zaginionych płatków - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
  • Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle - Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
  • Na szczęście masz BLIKA - Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
  • Twisto Xmas - Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More

The Underdog

  • Reklama kursu "Projekt Fotografia" - Projekt Fotografia
  • Misja: Praca - RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
  • Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Rozśpiewaj się na świat - Varsztatovnia

Force for Good

  • Stwórzmy razem mapę firm zero waste - ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
  • Pierwsza Pomoc Ludzkości - Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
  • #PięknoBezFiltra - DOVE, Yellow Cups
  • Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
  • Podaruj Wigilię - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
  • Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dobie digitalizacji prasa drukowana ma mocną konkurencję w treściach dostępnych online. Nie każdy jednak chce lub ma możliwość czytania e-wydań ulubionych tytułów. Lidl Polska, chcąc ułatwić Polakom dostęp do nich, sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Dodatkowym udogodnieniem jest stałe usytuowanie ekspozytorów z czasopismami w...
Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764