Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.
YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube.
Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?
Multiscreen Excellence
- Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday - CCC
- Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Wokas - Rośliny Cię Pokochają - Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films
Compelling Storytelling
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
- Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
- Dzikie Białko - Storytel, Don’t Panic Production
- Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production
Art & Culture
- Akademia Dolce Vita by Delonghi - De’Longhi S.A., Performance Media
- Tiger Battle - Grupa Maspex Sp. z.o.o.
- Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
- Reklama kursu “Projekt Fotografia” - Projekt Fotografia
- Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
- Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production
Ingenious Insight
- Poradnik Świątecznego Przetrwania - Fundacja JiM, BBDO WWA
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
- Szczęśliwe kurki! - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
- Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
- Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Action Driver
- Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz - Empik, Plej
- Poszukiwacze zaginionych płatków - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
- Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle - Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
- Na szczęście masz BLIKA - Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
- Twisto Xmas - Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More
The Underdog
- Reklama kursu "Projekt Fotografia" - Projekt Fotografia
- Misja: Praca - RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
- Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
- Rozśpiewaj się na świat - Varsztatovnia
Force for Good
- Stwórzmy razem mapę firm zero waste - ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
- Pierwsza Pomoc Ludzkości - Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
- #PięknoBezFiltra - DOVE, Yellow Cups
- Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
- Podaruj Wigilię - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
- Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Źródło: YouTube Polska