logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje do Youtube Works Awards 2022

  PR 03.11.2022, przeczytano 731 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-do-youtube-works-awards-2022,397846,artykul.html

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube.  

Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?

Multiscreen Excellence

  • Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday - CCC
  • Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Wokas - Rośliny Cię Pokochają - Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films

Compelling Storytelling

  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
  • Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
  • Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Dzikie Białko - Storytel, Don’t Panic Production
  • Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production

Art & Culture

  • Akademia Dolce Vita by Delonghi - De’Longhi S.A., Performance Media
  • Tiger Battle - Grupa Maspex Sp. z.o.o.
  • Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
  • Reklama kursu “Projekt Fotografia” - Projekt Fotografia
  • Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
  • Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production

Ingenious Insight

  • Poradnik Świątecznego Przetrwania - Fundacja JiM, BBDO WWA
  • Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
  • Szczęśliwe kurki! - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
  • Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
  • Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

  • Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz - Empik, Plej
  • Poszukiwacze zaginionych płatków - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
  • Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle - Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
  • Na szczęście masz BLIKA - Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
  • Twisto Xmas - Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More

The Underdog

  • Reklama kursu "Projekt Fotografia" - Projekt Fotografia
  • Misja: Praca - RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
  • Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Rozśpiewaj się na świat - Varsztatovnia

Force for Good

  • Stwórzmy razem mapę firm zero waste - ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
  • Pierwsza Pomoc Ludzkości - Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
  • #PięknoBezFiltra - DOVE, Yellow Cups
  • Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
  • Podaruj Wigilię - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
  • Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764