logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

   06.03.2025, przeczytano 496 razy
ilustracja

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominacje-do-youtube-works-awards-2024-ogloszone,407833,artykul.html

Już po raz czwarty statuetki YouTube Works zostaną wręczone twórcom kampanii wideo, wyróżniającym się kreatywnością i efektywnością. Nagrody za 2024 rok zostaną przyznane w siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej – Tech Pioneer, która wyłoni najciekawszy projekt wykorzystujący nowe technologie, w tym AI. Laureatem Grand Prix zostanie kampania, która nie tylko czerpie i wykorzystuje bieżące trendy, ale też wyznacza nowe ścieżki komunikacji wideo – zarówno niestandardowym pomysłem, jak i bezbłędną realizacją.

Podczas obrad jury – złożone z 28 ekspertów i ekspertek branży marketingowej – wybrało projekty, które powalczą o nagrodę. 

Przedstawiamy pełną listę nominowanych:

“Unskippable” Creative

  • Świąteczna Reklama Allegro 2023 – Allegro, Ogilvy, Hand Made
  • Influencerzy (Ba!)Roku – Netflix Polska, Altavia Kamikaze + K2
  • Ważne, z kim podróżujesz – PLL LOT, GREY Group Poland
  • Storytel “(Nie) mówmy o seksie” – Przestrzeń, Polot
  • Coraz bliżej Santa – T-Mobile, VML, Mindshare
  • YES: “Portret kobiecy” – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production House
  • MNIAM TO W ŻABCE – Żabka Polska, Cukier works, MILCO, F25

The Underdog

  • HRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach – CodeTwo
  • Elektrownia Atomowa w Minecrafcie – Defence24, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Lifetube
  • #WielkiTestHAMMERA – mPTech Sp. z o.o.

Tech Pioneer

  • AI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach – Bank Spółdzielczości S.A., Wavemaker, GroupM, Grupa Eskadra
  • Oclean X Ultra – O Clean, Cut The Mustard
  • #DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry! – Vet Planet Sp. z o.o., Lolastudio, Performance Media P.S.A. 

Ingenious Insight

  • Work-Sport-Balance - Zwalniamy wszystkich – Decathlon, Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero
  • Praca z korzyścią dla wszystkich – Grupa OLX, VML
  • Te końce świata – ING Bank Śląski SA, GONG, Papaya New Directors, Mediahub
  • Miasto ING w Roblox. Sezon 3. “Nie daj się wkręcić w sieci” – ING Bank Śląski SA, GONG, Game Changer, Mediahub
  • Co znaczy WW? #2 – Lotte Wedel, Digital Kingdom, LiquidThread
  • Milka “Zasąsiadujmy się” – Mondelez Polska, Ogilvy, Spark Foundry
  • Poczuj naprawdę - sierpień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTube

Full Funnel Marketing on YouTube

  • Gala Bestsellery Empiku 2023 – Empik
  • Health Labs Care “Moje ciało moje kosmetyki” – Health Labs Care
  • Od WOW do Zakupu! Jak kampania myjek ciśnieniowych Kärcher na YouTube podbiła EURO, zwiększyła ruch i sprzedaż – Kärcher Sp. z o.o., Performics, Starcom
  • Mmm… Maczfit – Maczfit, PromoTraffic, REC.lama
  • Pełnia lata i harmonii z suplementami diety NOYO® – Noyo Pharm Sp. z o.o.

Force for Good

  • Pokolenie smutku i fonoholizmu, czyli jak smartfony niszczą życie dorosłych i dzieci – CodeTwo
  • #Tak dla Roweroterapii – Decathlon, Przestrzeń, GetHero, Shootme
  • Zawód? Po 50-tce to już tylko uczucie – Grupa OLX, Przestrzeń, Mindshare
  • Optima Kids: Building Brand Awareness and Educational Mission – Centr Osvity Optima (Education Center), Ukraine
  • TAK dla niezależnego życia – Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (PSONI), Agencja Nie Do Ogarnięcia, Grandes Ideas, Papaya Films
  • Co za różnica? Ty – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, LUCKYYOU

Action Driver

  • Mistrzowski rzut, czyli nowa marka SHAQ w CCC – CCC
  • Efekt Domino’s Q4 2023 – DP Polska S.A., Performance Group, Punchline
  • Znajdź dom, który Ci odpowiada - Kwiecień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTube
  • Clotidal: Weź raz i zapomnij o problemie! – USP Zdrowie, Wavemaker

Zwycięzców YouTube Works Awards 2024 poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 31 marca br. 

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, który odbył się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś nagrody wręczane są w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Tegoroczna edycja to już czwarta odsłona konkursu w Polsce. W zeszłorocznej edycji triumfowały kampanie: #miejtozgłowy z epaka.pl marki Epaka.pl (w kategorii The Underdog), Mam siebie na całe życie Health Labs Care (Full Funnel Marketing on YouTube) czy Matura z WF-u Decathlonu (Force for Good). Grand Prix natomiast powędrowało do kampanii „Złap hakera” ING Banku Śląskiego, która zwyciężyła również w dwóch innych kategoriach (Action Driver oraz Ingenious Insight).

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764