logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nominowani w 5. edycji konkursu Adman Roku

   01.03.2017, przeczytano 749 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych, ogłosiła nominowanych do tytułu AdMan Roku 2016, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nominowani-w-5.-edycji-konkursu-adman-roku,31645,artykul.html

Nominacje zostały przyznane w dwóch równoległych kategoriach AdMan Roku 2016 – Agencje Reklamowe oraz AdMan Roku 2016 – Domy Mediowe. Do 28 marca przedstawiciele środowiska reklamowego mogą oddać głos na wybranych przez siebie kandydatów. Wyniki konkursu poznamy podczas Gali AdMan Roku, która odbędzie się 6 kwietnia w Villi Foksal w Warszawie.

Ideą konkursu AdMan Roku jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.

Wśród tegorocznych nominowanych znaleźli się:

W kategorii AdMan Roku 2016 – Agencje Reklamowe:

  • Dariusz Andrian – CEO VML Poland,
  • Patrycja Bruź-Soniewicka – dyrektor zarządzająca Saatchi & Saatchi IS,
  • Olgierd Cygan – wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe
  • Marek Gargała – prezes Publicis Worldwide Polska,
  • Grzegorz Krzemień – prezes GoldenSubmarine,
  • Jacek Olechowski – prezes Mediacap SA,
  • Anna Pańczyk – CEO Grey Group,
  • Hubert Stadnicki – prezes i dyrektor kreatywny agencji Bardzo.

W kategorii AdMan Roku 2016 – Domy Mediowe:

  • Ewa Góralska – managing director MullenLowe Mediahub,
  • Anna Jarosz-Badziak – dyrektor zarządzająca Vizeum Polska,
  • Magdalena Kolenkiewicz – dyrektor generalna Starcom,
  • Agnieszka Kosik – prezes MediaCom,
  • Agata Majecka – general manager Zenith,
  • Renata Wasiak-Sosnowska – CEO Havas Media,
  • Kamil Wiszowaty – managing director Value Media


W trakcie gali zostanie również wręczona nagroda specjalna AdMan 5-lecia.

Pełne uzasadnienie wszystkich nominacji, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.adman.press.pl. Uprawnione do głosowania agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe mają prawo do oddania jednego głosu w każdej z kategorii, w którym wskażą od jednego do trzech nominowanych, niezatrudnionych w danej firmie lub podmiocie powiązanym z nią strukturalnie.

Źródło: Press

www.adman.press.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764