logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Norbert Ofmański w zarządzie ECCO Network - międzynarodowej sieci firm PR

  PR 10.03.2014, przeczytano 1395 razy

Prezes Grupy On Board Norbert Ofmański został członkiem zarządu międzynarodowej sieci firm public relations ECCO International Communications Network, reprezentowanej w ponad 40 krajach świata, o rocznym przychodzie ponad 70 mln Euro, zatrudniającej ponad 700 konsultantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/norbert-ofmanski-w-zarzadzie-ecco-network---miedzynarodowej-sieci-firm-pr,21054,artykul.html

Obok swoich obowiązków Prezesa Grupy On Board, Norbert Ofmański będzie odpowiedzialny za planowanie i koordynację projektów o charakterze badawczo-rozwojowym budujących kompetencje sieci ECCO.  Kluczowym obszarem jego działań będzie rozwój praktyk związanych z komunikacją w mediach społecznościowych.

Ofmański jest pierwszym Polakiem zasiadającym w zarządzie sieci ECCO w jej 25 letniej historii. Prezesem zarządu ECCO Network jest Sara Render,  Managing Director agencji Four Communications z Wielkiej Brytanii. Pozostali członkowie zarządu to Anja Feuerabend, Managing Director w Advice Partners, Lutz Cleffmann, Managing Director w EC Public Relations GmbH (Niemcy) oraz Christian Kollmann z agencji Communication Matters z Austrii.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764