logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Norbert Ofmański w zarządzie ECCO Network - międzynarodowej sieci firm PR

  PR 10.03.2014, przeczytano 1466 razy

Prezes Grupy On Board Norbert Ofmański został członkiem zarządu międzynarodowej sieci firm public relations ECCO International Communications Network, reprezentowanej w ponad 40 krajach świata, o rocznym przychodzie ponad 70 mln Euro, zatrudniającej ponad 700 konsultantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/norbert-ofmanski-w-zarzadzie-ecco-network---miedzynarodowej-sieci-firm-pr,21054,artykul.html

Obok swoich obowiązków Prezesa Grupy On Board, Norbert Ofmański będzie odpowiedzialny za planowanie i koordynację projektów o charakterze badawczo-rozwojowym budujących kompetencje sieci ECCO.  Kluczowym obszarem jego działań będzie rozwój praktyk związanych z komunikacją w mediach społecznościowych.

Ofmański jest pierwszym Polakiem zasiadającym w zarządzie sieci ECCO w jej 25 letniej historii. Prezesem zarządu ECCO Network jest Sara Render,  Managing Director agencji Four Communications z Wielkiej Brytanii. Pozostali członkowie zarządu to Anja Feuerabend, Managing Director w Advice Partners, Lutz Cleffmann, Managing Director w EC Public Relations GmbH (Niemcy) oraz Christian Kollmann z agencji Communication Matters z Austrii.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764