logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nordea z Tonim ponownie na ekranach

  PR 24.05.2007, przeczytano 3994 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Nordea Bank Polska z udziałem znanego z programu telewizyjnego „Europa da się lubić” Toniego Hyyryläinena, który zachęca do skorzystania z nowych rozwiązań kredtytu mieszkaniowego Nordea Habitat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nordea-z-tonim-ponownie-na-ekranach,5612,artykul.html

Główny nacisk w kampanii położono na wydłużony do 45 lat okres kredytowania, możliwość spłacania zadłużenia aż do wieku 100 lat oraz niskie raty.

Wiodącym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne nawiązujące stylistycznie do poprzedniej kampanii. Zastosowanie zmieniających perspektywę obiektywów typu frazer podkreśla prostotę i wygodę korzystania z Nordea Habitat. Naturalność opowieści służy wzmacnianiu wizerunku Nordea jako banku nowoczesnego i dynamicznego. Spoty można zobaczyć między innymi w TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.

Kampania wykorzystuje też prasę i Internet. Jej podstawą są inserty w „Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych, a także mailingi elektroniczne oraz reklama w wyszukiwarce Google. Kampania wsparta jest działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego w oddziałach, z wykorzystaniem postaci bohatera spotu telewizyjnego.

Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała MPG.

Druga odsłona kampanii potrwa do końca czerwca br.

Źródło: Nordea Bank Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764