logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nordterm i Amagraf: styropianowe wypełnienia do opakowań

  PR 25.01.2023, przeczytano 2224 razy
ilustracjastrzałka

Firma Amagraf po raz kolejny dotarła ze swoją niestandardową ofertą do klienta spoza branży poligraficznej. Tym razem maszyny z jej bogatego portfolio, dedykowanego różnym sektorom – ploter termiczny i frezujący polskiej firmy Coner - wzbogaciły park maszynowy firmy Nordterm z Koszalina. Zajmuje się ona produkcją styropianu, kształtek styropianowych i od niedawna - wypełnień do opakowań zarówno małych jak również dużych i ciężkich elementów do transportu różnego rodzaju towarów. Zgodnie z filozofią firmy Amagraf, by rozwiązania z jej oferty dopasowywać do potrzeb i oczekiwań klientów - w przypadku Nordterm cały proces był jeszcze bardziej kompleksowy, bo maszyny zostały już na etapie produkcji dopasowane do określonych przez klienta wymagań. To pozwoliło mu wyjść szerzej ze swoją ofertą, a także umożliwiło podjęcie współpracy z różnymi producentami, którzy potrzebują wypełnienia dla swoich produktów w procesach związanych np. z logistyką. Zakupy (film z wdrożenia znajduje się na stronach: https://youtu.be/d161x8oNOH4) wpłynęły również na elastyczność firmy oraz znacząco skróciły jej czas reakcji na zlecenia. Już wkrótce, za sprawą kolejnego zakupu – tym razem będzie to ploter do wycinania elementów do termoizolacji –  firma Nordterm wejdzie szerzej na rynek budowlany, znajdujący się od jakiegoś czasu w jej kręgu zainteresowań.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nordterm-i-amagraf%3A-styropianowe-wypelnienia-do-opakowan,398751,artykul.html

- Wdrożenie w Nordterm – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf - to kolejny przykład naszych niestandardowych działań, kiedy to zgłaszający się do nas klient oczekuje naszego wsparcia i pomocy. My zaś - wsłuchując  się w jego potrzeby - dopasowujemy do nich rozwiązania z naszej bogatej oferty, w której znajdują się maszyny wielu producentów. Tym razem maszyny dedykowane firmie Nordterm już na etapie powstawania uwzględniały określone przez nią wcześniej wymagania. Okazało się to strzałem w dziesiątkę z punktu widzenia klienta, a dla nas powodem do dużej satysfakcji, że kolejna już firma spoza branży poligraficznej zaufała naszej marce i doświadczeniu.

Już wkrótce Nordterm planuje zakup kolejnej maszyny - tym razem do produkcji elementów termoizolacyjnych wykorzystywanych przy izolacjach dachów, ze specjalnym, dedykowanym temu procesowi oprogramowaniem. Firma oferuje już różne elementy wykorzystywane w budownictwie i ma już w tej kwestii duże doświadczenie, ale inwestycja ta kolejny raz rozszerzy jej ofertę.

- Od początku naszej działalności zajmowaliśmy się produkcją styropianu. Posiadamy spieniarkę do styropianu oraz maszyny do wycinania kształtek, które umożliwiają nam produkcję wielu przedmiotów czy elementów styropianowych – mówi Paweł Skrzypczak, właściciel firmy Nordterm. – Naturalnym krokiem naszego rozwoju była więc potrzeba stworzenia linii produkującej wypełnienia o zróżnicowanych kształtach i wymiarach do opakowań, co pozwoli nam na zainteresowanie i pozyskanie większej liczby klientów. Poszukiwaliśmy więc maszyn, które w optymalny sposób obsługiwałyby te procesy – od wypełnień do niewielkich opakowań poprzez wypełnienia np. na sprzęt RTV i AGD na wypełnieniach dla przedmiotów o dużych gabarytach skończywszy. W ofercie firmy Amagraf znaleźliśmy maszyny firmy Coner, które sprostały tym wymaganiom. Zależało nam na tym, aby były one w jak największym stopniu zautomatyzowane i ograniczały odpady.

- Firma Coner z Łodzi (producent wspomnianych ploterów, które pracują obecnie w Nordterm) z którą współpracujemy – mówi Piotr Alwingier - jest od ponad 20 lat dostawcą urządzeń sterowanych numerycznie, które są dedykowane różnym sektorom przemysłu. Głównymi jej produktami są plotery termiczne i frezujące, które dostarczamy do naszych klientów z branży poligraficznej i reklamowej. Jednak są one dedykowane znacznie szerszemu środowisku – od firm architektonicznych i budowlanych, poprzez te zajmujące się scenografią, po produkujące styropian, opakowania, na zajmującymi się obróbką tworzyw sztucznych i metali skończywszy. Kiedy więc Nordterm określił swoje potrzeby, wiedzieliśmy, że to właśnie ten polski producent może spełnić jego oczekiwania i wspólnie stworzyliśmy dla niego dwa spersonalizowane rozwiązania. Tak więc kolejny raz podeszliśmy do klienta w sposób nieszablonowy, co zakończyło się sukcesem, a kontynuacją tej współpracy będzie kolejna maszyna, jaką – jak mamy nadzieję - niebawem tu dostarczymy.

- Zaufanie do dostawców jest dla nas niezmiernie ważne, bo jesteśmy młodą firmą i wciąż poszukujemy dla siebie nowych kierunków rozwoju – podkreśla Paweł Skrzypczak. – Pod tym względem Amagraf okazał się właściwym partnerem. Analizowaliśmy wspólnie nasze potrzeby, a dzięki wspomnianym zakupom mogliśmy poszerzyć swoją ofertę. Tym co nas wyróżnia na rynku to dbałość o każdego klienta, nawet najmniejszego, możliwość produkcji zleceń od jednej sztuki do tysięcy egzemplarzy, szybka reakcja na zamówienie i szybka jego realizacja gwarantująca wysoką jakość końcowego produktu. Nasi klienci nie muszą czekać na formę do kształtu styropianu, co generuje nie tylko dodatkowy czas, ale także koszty. Dowolny kształt możemy teraz wycinać dla nich niemal od ręki, a jeśli jest taka potrzeba również z otworami czy innymi elementami. Gwarantujemy im także powtarzalność produkcji. Raz złożone u nas zamówienie jest katalogowane w specjalnym systemie i w dowolnej chwili może być odtworzone z dokładnie tymi samymi parametrami, również jakościowymi.

Wszystko to jest możliwie, jak podkreśla Paweł Skrzypczak, dzięki wspomnianym partnerom, ale przede wszystkim dzięki zapleczu narzędziowemu, jakie posiada firma Nordterm, a także jej wykwalifikowanemu personelowi.

- Co więcej, w naszych działaniach nie zapominamy o środowisku naturalnym – odzyskujemy nasz styropian, tzw. dziewiczy materiał i wykorzystujemy go ponownie. Ograniczamy więc w jak największym stopniu odpady, dbając o to, by być „eko” od samego początku, co zarówno dla nas samych, jak również dla wielu naszych klientów jest obecnie niezmiernie ważne.

Dzięki ostatnim zakupom firma otworzyła się również na współpracę z producentami opakowań.

- Jeśli drukarnie opakowaniowe planują w jeszcze większym stopniu kompleksowo obsługiwać swoich klientów, chętnie podejmiemy z nimi współpracę – mówi Paweł Skrzypczak. - Jesteśmy również otwarci na współpracę z firmami z branży reklamowej czy producentami gadżetów, dla których możemy wyciąć ze styropianu przedmioty o różnych kształtach. Serdecznie zapraszamy do współpracy z nami.

Więcej na temat oferty Amagraf można dowiedzieć się odwiedzając Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, gdzie będzie ona obecna na stoisku swojego partnera (firmy Atrium – hala F stoisko F3.39). Wydarzenie to odbywać się będzie w dniach od 1 do 3 lutego br. w centrum Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy. W podobnym charakterze (na stoisku firmy Atrium numer E1) Amagraf wystąpi na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku PromoShow 2023, które odbywać się będą w dniach od 8 do 9 lutego w hali EXPO XXI  w Warszawie.

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson WorkForce Enterprise AM-C400 i AM-C550 i 5 gwiazdek DataMaster Lab
Dwa najnowsze modele atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych Epson – WorkForce Enterprise AM-C400 i AM-C550 – zdobyły maksymalną ocenę pięciu gwiazdek od renomowanego laboratorium DataMaster Lab. Eksperci docenili je za niezawodność, szybkość działania i wyjątkowo niskie zużycie energii, wskazując technologię bez podgrzewania (Heat-Free) jako kluczowy czynnik przewagi nad...
Stora Enso poinformowała o wynikach za 1. kwartał 2025 r. Odnotowano w nim sukcesywną, dalszą poprawę rezultatów finansowych. Przychody ze sprzedaży Stora Enso wzrosły w omawianym okresie – w porównaniu z 1. kwartałem 2024 – o 9% i wyniosły 2,362 mld euro. To – jak podkreśla firma – efekt skutecznej polityki cenowej i zwiększonego wolumenu...
Stora Enso planuje wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej, obejmującej siedem obszarów biznesowych, z uwzględnieniem ich odpowiedzialności za wyniki finansowe (P&L). Zmiany te odzwierciedlają rosnące znaczenie opakowań odnawialnych jako kluczowego obszaru działalności firmy. Nowa, bardziej płaska i udoskonalona organizacja ma umożliwić jeszcze większą koncentrację...
uniFLOW Online Canon z nagrodą Pick Award od Keypoint Intelligence
Firma badawcza Keypoint Intelligence, czołowy niezależny ośrodek analityczny w dziedzinie technologii druku i inteligentnych rozwiązań biurowych, ogłosiła, że uniFLOW Online 2024 od Canon otrzymało nagrodę Buyers Lab (BLI) 2025 Pick Award. Wyróżnienie potwierdza nieustanną innowacyjność i efektywność rozwiązania, które od lat pozostaje w czołówce...
Epson patronem kategorii „Etykieta Cyfrowa” w Art of Packaging 2025
Epson dołącza do grona partnerów prestiżowego konkursu Art of Packaging, obejmując patronat nad nową kategorią: Etykieta cyfrowa. To wyjątkowe wyróżnienie ma na celu uhonorowanie projektów, które łączą kreatywność, funkcjonalność oraz jakość druku na najwyższym poziomie – czyli dokładnie to, co od lat promują technologie Epson.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764