logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

North Fish z nową aplikacją mobilną

  PR 28.10.2019, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

Spółka North Food Polska S.A. właściciel sieci restauracji North Fish wprowadziła nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym. Aplikacja jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska S.A. powierzyła Grupie Me & My Friends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/north-fish-z-nowa-aplikacja-mobilna,384490,artykul.html

Nowa aplikacja mobilna North Fish z programem lojalnościowym jest nie tylko nowoczesnym narzędziem, ale przede wszystkim kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji, atrakcyjnych zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.

Zintegrowanie aplikacji z Program North Fish Club sprawiło, że powstała niepowtarzalna, spersonalizowana oferta dla smakoszy dań z ryb, owoców morza i potraw vege – dla wszystkich, którzy czerpią przyjemność z jedzenia.

-  Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla klientów, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym – mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

Jak to działa?

Przede wszystkim nawigowanie po programie jest proste i intuicyjne. Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili ma szybki i nieograniczony dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje też wirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta.

- Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest – podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.

Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska S.A. zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.

  • Aplikacja mobilna (Android) TUTAJ
  • Aplikacja mobilna (iOS) TUTAJ

Źródło: North Fish

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764