logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium

  PR 19.06.2018, przeczytano 1109 razy
ilustracjastrzałka

Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nos-sie-z-leszkiem-po-letnich-festiwalach%3A-akcja-konsumencka-lecha-premium,36951,artykul.html

W te wakacje marka zachęca konsumentów do wspólnej zabawy hasłem „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”. W ramach letnich działań promocyjnych, LECH przygotował szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie. W każdym tygodniu konkursu, osoby które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. W każdym tygodniu akcji do zdobycia jest aż 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów jak Olka Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank.

Dodatkowo, jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak, a jej wzór jest związany z festiwalem PolAndRock, który sponsoruje marka Lech. Łącznie, w ciągu 10 tygodni akcji, do zdobycia jest aż 15 000 wyjątkowych koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Dodatkowo, w ramach akcji promocyjnej marka przygotowała także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny. Festiwalowa puszka dostępna będzie w sprzedaży do końca wakacji.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764