logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium

  PR 19.06.2018, przeczytano 1089 razy
ilustracjastrzałka

Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nos-sie-z-leszkiem-po-letnich-festiwalach%3A-akcja-konsumencka-lecha-premium,36951,artykul.html

W te wakacje marka zachęca konsumentów do wspólnej zabawy hasłem „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”. W ramach letnich działań promocyjnych, LECH przygotował szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie. W każdym tygodniu konkursu, osoby które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. W każdym tygodniu akcji do zdobycia jest aż 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów jak Olka Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank.

Dodatkowo, jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak, a jej wzór jest związany z festiwalem PolAndRock, który sponsoruje marka Lech. Łącznie, w ciągu 10 tygodni akcji, do zdobycia jest aż 15 000 wyjątkowych koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Dodatkowo, w ramach akcji promocyjnej marka przygotowała także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny. Festiwalowa puszka dostępna będzie w sprzedaży do końca wakacji.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764