logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki Clear Channel na platformie IDS

  PR 05.12.2019, przeczytano 283 razy

Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-clear-channel-na-platformie-ids,384983,artykul.html

Na platformie IDS (Inventory Delivery System), umożliwiającej autoryzowanie kampanii OOH w oparciu o wskaźniki mediowe, dane pojawiły się 5 grudnia. Do tej pory badaniem na platformie dostępne były nośniki należące do AMS i Ströer Media. W ramach, siódmego Realse’u danych wszystkie nośniki w systemie zostały poddane ponownemu przeliczeniu wskaźników mediowych.

- Cieszymy się, że do badania Outdoor Track przystąpiła kolejna firma outdoorowa. Dzięki temu projekt obejmuje pomiarem oferty 3 operatorów, stanowiących razem 80 proc. rynku OOH – mówi Waldemar Kruk, członek zarządu IBO.

Równocześnie system IDS zyskuje nowe funkcjonalności, które umożliwią jeszcze łatwiejsze planowanie kampanii.

– W ostatnich miesiącach przeprowadziliśmy pierwszy cykl szkoleń wśród użytkowników IDS. Szkolenia nie tylko pozwoliły uczestnikom zdobyć wiedzę o działaniu i możliwościach systemu, ale też pokazały nam w którym kierunku należy go rozwijać. Nowe opcje pozwalają szybciej i wygodniej przeliczać zasięg, częstotliwość i GRP kampanii w zależności od dobranych do niej nośników – dodaje Bartosz Barański, członek zarządu IBO.

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych:

  • natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu
  • dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS
  • baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cech fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter)

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: agl. warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

Źródło: Instytut Badań Outdooru

www.ibo.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764