logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki digitalowe Clear Channel zasilane przez Polenergię

  PR 21.01.2024, przeczytano 556 razy
ilustracja

Polenergia przez 5 najbliższych lat będzie zasilać zieloną energią sieć nośników reklamowych Clear Channel Poland. To efekt długoterminowej umowy smart cPPA. Dostawy energii, które realizowane są przez Polenergię Sprzedaż, ruszyły 1 stycznia 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-digitalowe-clear-channel-zasilane-przez-polenergie,402807,artykul.html

Polenergia Sprzedaż podpisała z Clear Channel Poland długoterminowy kontrakt smart cPPA. To umowa zawarta przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. Oznacza to, że przez 5 kolejnych lat nośniki reklamowe należące do Clear Channel Poland będą zasilane energią z odnawialnych źródeł Polenergii. Zielona energia dla Clear Channel zostanie wyprodukowana na Farmie Wiatrowej Dębsk, która składa się z 55 turbin o łącznej mocy 121 MW. Otwarta w 2023 roku elektrownia to jedna z największych farm wiatrowych w Polsce.

„Współpraca Polenergii Sprzedaż ze światowym liderem outdooru pozwoli promować zrównoważone rozwiązania oparte na energii odnawialnej w tej branży i zarazem inspirować innych uczestników rynku do podejmowania podobnych działań. Dzięki długoterminowej umowie smart cPPA, którą podpisaliśmy, Clear Channel Poland może nie tylko znacząco obniżyć swój ślad węglowy, ale także wyróżnić się wśród konkurencji jako firma dbająca o przyszłość naszej planety. Jesteśmy dumni, że możemy w tym pomóc” - mówi Robert Rutowicz, członek zarządu Polenergii Sprzedaż.

Clear Channel Poland to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej. Firma prowadzi działalność w 24 krajach na 3 kontynentach. W Polsce posiada ponad 5000 powierzchni reklamowych ulokowanych w 15 największych miastach. Rocznie Clear Channel Poland przeprowadza na nich kilka tysięcy akcji reklamowych.

Liczba ekranów cyfrowych w Clear Channel Poland dynamicznie rośnie, poszerzając naszą ofertę Digital Out of Home. Niesie to za sobą szereg nowych wyzwań, jak i możliwości. Zależy nam, aby oferować naszym reklamodawcom jak największy zasięg kampanii, jednak lokalizacja, jakość nośników oraz dbałość o środowisko naturalne, zawsze odgrywają dla nas szczególną rolę - nasza oferta out of home jest ofertą reklamy premium” - mówi Magdalena Bandurska, Head of Development Clear Channel Poland.

Źródło: Polenergia

Dodatkowe informacje:

Clear Channel Poland należy do Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH). Priorytetami CCOH w zakresie ESG są uczciwe środowisko, różnorodność i włączanie, etyczne przepisy, społeczności, uczciwe relacje oraz platforma dla marek - wspieranie ich w zakresie zrównoważonego rozwoju i inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu.

Corporate Power Purchase Agreement (cPPA) to umowy zawierane przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. W przypadku Polenergii oznacza to wytwórcę, który dysponuje szerokim portfelem Odnawialnych Źródeł Energii. W tym czasie energia sprzedawana jest po ustalonej wcześniej cenie. Kontrakt PPA zawarty z wytwórcą, który posiada OZE, umożliwia odbiorcy uniezależnienie się od rynkowych wahań cen energii.

Smart cPPA i Standard Energia 2051 to nowe rodzaje kontraktów skierowane do wszystkich klientów o zużyciu rocznym do 10 GWh, dla których do tej pory kontrakty cPPA nie były dostępne. Energia pochodzi ze źródeł odnawialnych z gwarancją, że średniorocznie, w każdej godzinie, energia została wyprodukowana w źródle OZE i dostarczona do klienta na jego potrzeby, z dokładnością nie mniejszą niż 95%.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764