logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki druku – bezpłatne seminarium dla każdego.

DariaKostera  PR 20.05.2003, przeczytano 1059 razy

Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. z Tomaszowa Mazowieckiego w dniu 13 Maja przeprowadziła specjalistyczne szkolenie poświęcone papierom i foliom dostępnym na polskim rynku zatytułowane: „PAPIERY I FOLIE - NOŚNIKI DRUKU KOMPUTEROWEGO I REKLAMOWEGO”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-druku--bezplatne-seminarium-dla-kazdego.,1636,artykul.html

Podczas kilkugodzinnego spotkania poruszone zostały następujące tematy:

  1. Technologie druku stosowane we współczesnych drukarkach - sublimacyjna, atramentowa, laserowa.
  2. Co to jest papier - różnice w składzie i budowie podłoży do drukarek biurowych i domowych.
  3. Rodzaje podłoży do druku - różnorodność współczesnych mediów do druku - papiery transferowe (na porcelanę, tkaniny, szkło), papiery specjalistyczne, papiery fotograficzne.
  4. Prawidłowe obchodzenie się z papierem, przechowywanie, zabezpieczenie wydruku, uzyskiwanie odpowiedniej jakości wydruku.
  5. Właściwe przygotowanie materiału do druku - rozdzielczość, wielkość obrazu, stopień kompresji pliku.
  6. Rodzaje folii do nadruków - samoprzylepne, przeźroczyste, kolorowe.
  7. Odpowiednie dobranie folii do potrzeb i do typu posiadanej drukarki.
  8. Problemy występujące w procesie druku. Porady.
  9. Dyskusja oraz pytania.

Seminarium było nieodpłatne i odbyło się w wąskim gronie przedstawicieli firm z branży papierniczej. W przyszłości tego typu spotkanie zostanie ponownie zorganizowane, o czym na pewno wszyscy klienci firmy zostaną poinformowani.
Fotoreportaż: http://www.agawa.pl/onas/szkolenia/szkolenie_papiery


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764