logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nośniki informacji wizualnej na miejskich plażach Dzielnicy Wisła

  PR 02.08.2016, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie lipca brytyjski dziennik „The Guardian” wybrał 10 najlepszych miejskich plaż w Europie. W ścisłej czołówce obok Kopenhagi, Paryża, Amsterdamu czy Berlina znalazła się Warszawa. Jest to nie lada wyróżnienie i do tego w pełni zasłużone. Dzielnica Wisła rozwija się z każdym rokiem i właśnie zyskała całkiem nowe punkty informacji dla plażowiczów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nosniki-informacji-wizualnej-na-miejskich-plazach-dzielnicy-wisla,29482,artykul.html

Tereny rozciągające się wzdłuż Wisły to zdecydowanie przestrzeń, którą możemy się chwalić. To tu wraz z nadejściem sezonu letniego bije serce miasta, to tu od rana do nocy spotykają się mieszkańcy stolicy, aby w nieformalnej atmosferze spędzić czas na świeżym powietrzu. Ta unikalna przestrzeń zmienia się bardzo dynamicznie i co ważne, zajmuje istotne miejsce w perspektywicznych planach miasta stołecznego Warszawa. Nowe projekty inwestycyjne i rewitalizacyjne, a także bieżące aktywności na nadwiślańskich terenach realizowane są pod hasłem Dzielnica Wisła.

Najnowszą inicjatywą realizowaną na zlecenie miasta jest projekt „Plażowy”, w ramach którego uruchomionych zostało sześć punktów plażowych: na Nowym Bulwarze, Płycie Desantu oraz plażach Żoliborz, Rusałka, Poniatówka i Saska. W lokalizacjach tych znajdują się wypożyczalnie sprzętu rekreacyjnego, odbywają się tam liczne animacje i wzorem najlepszych przykładów z zagranicy – są to jednocześnie punkty informacyjne, opatrzone spójnym i przejrzystym systemem oznaczeń. Od teraz poruszanie się po nabrzeżach będzie znacznie łatwiejsze, a turyści nie będą potrzebowali „wtajemniczonych” przewodników, aby odnaleźć wszystkie atrakcje czekające nad Wisłą w sezonie letnim. Za nośniki informacji wizualnej posłużą cztery kontenery wykonane przez zespół Advertis.



Zależało nam przede wszystkim na przejrzystości komunikatu. Zaprojektowane pawilony nie przytłaczają naturalnego, plażowego krajobrazu, a jednocześnie są widoczne i dostępne dla wszystkich odwiedzających
– mówi Piotr Wielgórski, menadżer projektu.

Utrzymane w kolorystyce charakterystycznej dla identyfikacji działań podejmowanych w ramach Dzielnicy Wisła sześciany, wyznaczają teren aktywności „plażowych”, którzy służyć będą pomocą i wiedzą wszystkim odwiedzającym. Pawilony o wymiarach trzy na trzy metry pokryte są grafikami ze znakami nawigacyjnymi, które określają odległości do poszczególnych lokalizacji. Na jednej ze ścian znajduje się także szczegółowa mapa nadwiślańskich terenów, na której zaznaczone zostały wszystkie miejsca warte wizyty oraz atrakcje, z podziałem na kategorie: Sport i Rekreacja, Żegluga Wiślana, Rozrywka i Gastronomia, Stacje rowerów miejskich Veturilo.

Punkty informacyjne to zdecydowanie element, którego brakowało nad Wisłą. Ogólnodostępne miejskie plaże funkcjonować będą aż do połowy września.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764