logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki reklamy OOH 2019: podsumowanie

   18.07.2020, przeczytano 2859 razy
ilustracjastrzałka
fot. Konstantinos Koukopoulos

Liczba powierzchni ekspozycyjnych oferowanych na nośnikach OOH zmieniła się w ciągu ostatniego roku nieznacznie. Nie dotyczy to jednej kategorii: „nośników małego formatu”. Decydujący jest tu jednak wzrost powierzchni sytuowanych na „rowerach miejskich”, będący następstwem rozbudowy tego systemu w polskich miastach. Oferta najbardziej popularnych powierzchni na nośnikach standardowych 12 m² oraz frontlight 6 x 3 m zmniejszyła się łącznie o ponad 1 300. Powierzchnie na nośnikach Citylight wzrosły w tym czasie o ponad 300 sztuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-reklamy-ooh-2019%3A-podsumowanie,387817,artykul.html

Wyniki uzyskane przez OOH w 2019 roku, szczególnie w segmencie klasycznych nośników, wskazują na bardzo efektywne wykorzystanie (efektywną sprzedaż) ich powierzchni. Dla największych firm na rynku OOH (AMS i Ströer) kluczowe znaczenie miało także wprowadzenie nowej polityki cenowej opartej na Outdoor Track.

Warto zaznaczyć, że blisko 80 procent nośników OOH znajduje się na terenie 10 największych polskich miast i aglomeracji. To właśnie tam prowadzone są akcje informacyjno-promocyjne i reklamowe dla kluczowych klientów OOH. Niezależnie od nich istotny potencjał stanowią także akcje dla klientów lokalnych.

Prezentowane tabele pokazują wielkość oferty poszczególnych firm na klasycznych nośnikach oraz podświetlanych powierzchniach ekspozycyjnych OOH w Polsce.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na podstawie przygotowanego przez IGRZ Raportu OOH 2019

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Dodatkowe informacje:

UWAGA. Firmy Cityboard Media, Ströer Polska, Synergic nie dokonały bieżącej weryfikacji swoich danych na dzień 31.12.2019 roku i podane w tabeli liczby dotyczące ofert tych firm mogą odbiegać od rzeczywistych.

Zdjęcie na licencji CC BY 2.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764