logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki reklamy OOH 2019: podsumowanie

   18.07.2020, przeczytano 806 razy
ilustracjastrzałka
fot. Konstantinos Koukopoulos

Liczba powierzchni ekspozycyjnych oferowanych na nośnikach OOH zmieniła się w ciągu ostatniego roku nieznacznie. Nie dotyczy to jednej kategorii: „nośników małego formatu”. Decydujący jest tu jednak wzrost powierzchni sytuowanych na „rowerach miejskich”, będący następstwem rozbudowy tego systemu w polskich miastach. Oferta najbardziej popularnych powierzchni na nośnikach standardowych 12 m² oraz frontlight 6 x 3 m zmniejszyła się łącznie o ponad 1 300. Powierzchnie na nośnikach Citylight wzrosły w tym czasie o ponad 300 sztuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-reklamy-ooh-2019%3A-podsumowanie,387817,artykul.html

Wyniki uzyskane przez OOH w 2019 roku, szczególnie w segmencie klasycznych nośników, wskazują na bardzo efektywne wykorzystanie (efektywną sprzedaż) ich powierzchni. Dla największych firm na rynku OOH (AMS i Ströer) kluczowe znaczenie miało także wprowadzenie nowej polityki cenowej opartej na Outdoor Track.

Warto zaznaczyć, że blisko 80 procent nośników OOH znajduje się na terenie 10 największych polskich miast i aglomeracji. To właśnie tam prowadzone są akcje informacyjno-promocyjne i reklamowe dla kluczowych klientów OOH. Niezależnie od nich istotny potencjał stanowią także akcje dla klientów lokalnych.

Prezentowane tabele pokazują wielkość oferty poszczególnych firm na klasycznych nośnikach oraz podświetlanych powierzchniach ekspozycyjnych OOH w Polsce.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na podstawie przygotowanego przez IGRZ Raportu OOH 2019

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Dodatkowe informacje:

UWAGA. Firmy Cityboard Media, Ströer Polska, Synergic nie dokonały bieżącej weryfikacji swoich danych na dzień 31.12.2019 roku i podane w tabeli liczby dotyczące ofert tych firm mogą odbiegać od rzeczywistych.

Zdjęcie na licencji CC BY 2.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpopularniejsze reklamy w grudniu
Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej i do jak dużej grupy odbiorców udało im się dotrzeć.
Sześć dziennikarek Medonetu zostało laureatkami Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarz Medyczny Roku 2020 w kategorii Internet. Portal Medonet.pl dostał również nagrodę honorową – tytuł Mistrza Internetowego Przekazu.
18 stycznia 2021 r. na konferencji prasowej Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polską Federacją Producentów Żywności ZP, zostały zaprezentowane wyniki monitoringu w zakresie ochrony dzieci przed szkodliwymi treściami rozpowszechnianymi w telewizji i w Internecie....
Transmisje i wideo od TVP Sport na platformie hybrydowej TVP
TVP Sport udostępnił wszystkie transmisje, a także inne treści VOD w Naziemnej Telewizji Cyfrowej poprzez platformę hybrydową HbbTV. Po raz kolejny kanał sportowy Telewizji Polskiej wyszedł naprzeciw oczekiwaniom widzów. Od 14 stycznia br. mogą oni wybierać, czy chcą oglądać to, co jest emitowane w kanale linearnie czy też wybrać treści na żądanie.
22 stycznia o godz. 10.30 na Newsweek.pl oraz na stronie głównej Onetu zadebiutuje pierwszy odcinek podcastu „Świat_pl”. Nowy projekt podcastowy Tomasza Lisa oferuje słuchaczom szersze spojrzenie – nie tylko na bieżące sprawy w Polsce, ale przede wszystkim na świecie. Premierowe odcinki „Świat_pl” będą dostępne w każdy piątek dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764