logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nośniki reklamy OOH 2019: podsumowanie

   18.07.2020, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka
fot. Konstantinos Koukopoulos

Liczba powierzchni ekspozycyjnych oferowanych na nośnikach OOH zmieniła się w ciągu ostatniego roku nieznacznie. Nie dotyczy to jednej kategorii: „nośników małego formatu”. Decydujący jest tu jednak wzrost powierzchni sytuowanych na „rowerach miejskich”, będący następstwem rozbudowy tego systemu w polskich miastach. Oferta najbardziej popularnych powierzchni na nośnikach standardowych 12 m² oraz frontlight 6 x 3 m zmniejszyła się łącznie o ponad 1 300. Powierzchnie na nośnikach Citylight wzrosły w tym czasie o ponad 300 sztuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nosniki-reklamy-ooh-2019%3A-podsumowanie,387817,artykul.html

Wyniki uzyskane przez OOH w 2019 roku, szczególnie w segmencie klasycznych nośników, wskazują na bardzo efektywne wykorzystanie (efektywną sprzedaż) ich powierzchni. Dla największych firm na rynku OOH (AMS i Ströer) kluczowe znaczenie miało także wprowadzenie nowej polityki cenowej opartej na Outdoor Track.

Warto zaznaczyć, że blisko 80 procent nośników OOH znajduje się na terenie 10 największych polskich miast i aglomeracji. To właśnie tam prowadzone są akcje informacyjno-promocyjne i reklamowe dla kluczowych klientów OOH. Niezależnie od nich istotny potencjał stanowią także akcje dla klientów lokalnych.

Prezentowane tabele pokazują wielkość oferty poszczególnych firm na klasycznych nośnikach oraz podświetlanych powierzchniach ekspozycyjnych OOH w Polsce.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na podstawie przygotowanego przez IGRZ Raportu OOH 2019

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Dodatkowe informacje:

UWAGA. Firmy Cityboard Media, Ströer Polska, Synergic nie dokonały bieżącej weryfikacji swoich danych na dzień 31.12.2019 roku i podane w tabeli liczby dotyczące ofert tych firm mogą odbiegać od rzeczywistych.

Zdjęcie na licencji CC BY 2.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcu TVP1 była najchętniej oglądaną anteną. Wzrosła popularność TVP Info, TVP Seriale i TVP Polonia, a wśród młodszej widowni zyskały również TVP HD i TVP Rozrywka.   8 na 10 najczęściej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej.
Abonenci Cyfrowego Polsatu wszystkie sierpniowe mecze obejrzą w ramach pakietu Polsat Sport Premium w ramach oferty telewizji satelitarnej, kablowej IPTV oraz internetowej OTT. Będą one również dostępne w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, a wybrane mecze widzowie zobaczą w jakości 4K.
Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Fakt24.pl. 4 sierpnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Fakt24.pl, obok Newsweek.pl i Forbes.pl, jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
Player przygotował wyjątkową propozycję dla wszystkich fanów seriali. Pierwsze odcinki najbardziej znanych i lubianych produkcji dostępnych na platformie będzie można obejrzeć w mediach społecznościowych za darmo. Co czwartek serwis udostępni nowy tytuł –  m.in. „Chyłka - Zaginięcie”, „Pod powierzchnią”, czy „Odwróceni. Ojcowie i córki”. Serialowy cykl...
Spółka P4, operator sieci Play i spółka zależna od Play Communications S.A., zawarła w dniu 6 sierpnia 2020 r. Przyrzeczoną Umowę Nabycia Udziałów dotyczącą nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. od jej wspólników i głównych inwestorów, w tym Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II L.P. oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764