logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notebook dla kreatywnych

   15.06.2009, przeczytano 946 razy

Firma HP wprowadziła na rynek notebooka Pavilion dv6z Artist Edition 2. Na pierwszy rzut oka największą atrakcją komputera jest jego niecodzienny wygląd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notebook-dla-kreatywnych-,9120,artykul.html

Jednak oprócz tego nabywca otrzyma w zestawie oprogramowanie, ułatwiające wykorzystanie własnej kreatywności. W składa pakietu wchodzą: Magix Music Maker 14, Corel Paint Shop Pro Photo X2, Corel Painter Sketch Pad oraz Corel VideoStudio X2. Notebook dysponuje procesorem AMD Turion X2 Ultra ZM-85, 16-calowym ekranem BrightView, kartą grafiki ATI Radeon HD 4650, 4GB apmięci RAM, dyskiem twardym o pojemności 500GB, kamerą internetową, modułem Bluetooth, bezprzewodową karta sieciową 802.11 a/b/g/n oraz napędem Blu-ray.

HP Pavilion dv6z Artist Edition 2 z systemem operacyjnym Windows Vista kosztuje 950$.

Źródło: PCLaunches

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764