logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notes elektrostatyczny: Symbio Media Group na Festiwaldruku.pl

  PR 29.08.2018, przeczytano 1491 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjne materiały do druku przedstawi na targach poligrafii reklamowej firma Symbio Media Group .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notes-elektrostatyczny%3A-symbio-media-group-na-festiwaldruku.pl,37730,artykul.html

Multifunkcjonalny notes EasyNotes to niezastąpiony, kreatywny gadżet. Notesy bez kleju w nowej odsłonie stanowią prawdziwą rewolucję, zarówno w biurze, domu, na szkoleniach, jak i wielu innych miejscach! Produkt w wyjątkowy sposób wykorzystuje „magiczne” właściwości ładunków elektrostatycznych.

Jak to działa? Napisz co zechcesz, przyklej gdzie zechcesz (ściana, mur, cegła, drewno, szkło, tablica…), przesuń, odklej i… znowu przyklej! Proste i zabawne, a co najważniejsze bardzo przydatne.

Gama 7 kolorów karteczek, 2 warianty okładek, 4 rozmiary standardowe z możliwością wykonania wymiaru na specjalne życzenie oraz dodania dowolnego logotypu – to dodatkowe zalety produktu. Warto dodać, że karteczki są bezpieczne dla środowiska i ulegają recyklingowi.

Elektrostatyczne karteczki do robienia notatek podbijają serca użytkowników swoją uniwersalnością. Zobacz jak wyglądają, sprawdź jak działają już 12 i 13 września na targach FestiwalDruku.pl w EXPO XXI Warszawa.

ilustracjastrzałka

Symbio Media Group zaprasza na stoisko F4, wszystkich którzy chcą się przekonać o sile elektrostatyki.

Produkt EasyNotes zdobył laur w konkursie targowym Złoty Medal 2018, gdzie wystawcy  zgłaszali  innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.

Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764