logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notes elektrostatyczny: Symbio Media Group na Festiwaldruku.pl

  PR 29.08.2018, przeczytano 1492 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjne materiały do druku przedstawi na targach poligrafii reklamowej firma Symbio Media Group .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notes-elektrostatyczny%3A-symbio-media-group-na-festiwaldruku.pl,37730,artykul.html

Multifunkcjonalny notes EasyNotes to niezastąpiony, kreatywny gadżet. Notesy bez kleju w nowej odsłonie stanowią prawdziwą rewolucję, zarówno w biurze, domu, na szkoleniach, jak i wielu innych miejscach! Produkt w wyjątkowy sposób wykorzystuje „magiczne” właściwości ładunków elektrostatycznych.

Jak to działa? Napisz co zechcesz, przyklej gdzie zechcesz (ściana, mur, cegła, drewno, szkło, tablica…), przesuń, odklej i… znowu przyklej! Proste i zabawne, a co najważniejsze bardzo przydatne.

Gama 7 kolorów karteczek, 2 warianty okładek, 4 rozmiary standardowe z możliwością wykonania wymiaru na specjalne życzenie oraz dodania dowolnego logotypu – to dodatkowe zalety produktu. Warto dodać, że karteczki są bezpieczne dla środowiska i ulegają recyklingowi.

Elektrostatyczne karteczki do robienia notatek podbijają serca użytkowników swoją uniwersalnością. Zobacz jak wyglądają, sprawdź jak działają już 12 i 13 września na targach FestiwalDruku.pl w EXPO XXI Warszawa.

ilustracjastrzałka

Symbio Media Group zaprasza na stoisko F4, wszystkich którzy chcą się przekonać o sile elektrostatyki.

Produkt EasyNotes zdobył laur w konkursie targowym Złoty Medal 2018, gdzie wystawcy  zgłaszali  innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.

Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764