logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notesy elektrostatyczne Optimemo w agencyjnej ofercie Dyskret

  PR 27.04.2016, przeczytano 2995 razy
ilustracjastrzałka

OptiMemo to elektrostatyczne karteczki, po których można pisać i przyczepiać je bez kleju do wewnętrznych powierzchni takich jak ściany, drewno, szkło, lakier, laminaty, powierzchnie metalowe, tapety, marmur itp. Powierzchnie reklamową stanowi okładka, zadrukowana jedno- lub dwustronnie w pełnym kolorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notesy-elektrostatyczne-optimemo-w-agencyjnej-ofercie-dyskret,28350,artykul.html

Notesy elektrostatyczne to innowacyjny i bardzo praktyczny gadżet reklamowy, okładka jest elegancka a wewnątrz znajdują się kolorowe karteczki, po których można pisać długopisem, ołówkiem lub cienkopisem. Karteczki nie zostawiają żadnych śladów a dodatkowo można zmieniać ich pozycje lub je przesuwać.

Notesiki będą niezastąpione podczas szkoleń, w biurach, punktach sprzedaży, gabinetach lekarskich, szkołach, domach prywatnych...

OptiMemo dostępne są na specjalnych warunkach dla agencji reklamowych i drukarni. Dostarczany jest gotowy produkt zgodnie z ustaleniami i zamówieniem.

Źródło: Dyskret

www.optimemo.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764