logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notifyme: Reklama na pulpicie komputera klienta

  PR 19.05.2016, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

NotifyMe to nowość na rynku reklamowym. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na angażowanie użytkowników i zwiększanie sprzedaży dzięki powiadomieniom push, wyświetlanym bezpośrednio na pulpicie komputera. W ten sposób marki zyskują szansę bezpośredniego dotarcia ze spersonalizowanym przekazem do odbiorcy, wyświetlanym w miejscu, w którym nie konkuruje on z żadnymi innymi reklamami. To najnowsza i jednocześnie najszybsza forma kontaktu z klientami. Rozwiązanie jest wynikiem współpracy SaveCart, firmy oferującej narzędzia wsparcia sprzedaży e-commerce z agencją interaktywną WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notifyme%3A-reklama-na-pulpicie-komputera-klienta,28617,artykul.html

Powiadomienia NotifyMe wyświetlają się na pulpicie nawet wtedy, gdy użytkownik nie ma otwartej karty strony, z której to powiadomienie pochodzi. Treść wiadomości jest personalizowana i powiązana z wcześniejszą aktywnością klienta. Powiadomienia mają przy tym ograniczony termin ważności, dzięki czemu wyeliminowane zostało ryzyko wyświetlenia informacji o nieaktualnej ofercie lub promocji. Otrzymują je jedynie Ci klienci, którzy wyrazili na to zgodę.
 
NotifyMe to całkowicie nowe podejście do komunikacji z klientami. Dzięki wyświetlaniu wiadomości bezpośrednio na pulpicie skracamy drogę dotarcia do odbiorcy, zaś dzięki personalizacji mamy pewność, że dostaje on tylko interesujące dla niego wiadomości. Wykorzystujemy do tego już zgromadzoną wiedzę, która pozwala nam nagradzać stałych klientów, angażować nieaktywnych użytkowników, inspirować użytkowników nowościami lub przypominać o porzuconych koszykach – mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający agencji interaktywnej WebTalk, który odpowiada za dział obsługi klienta w NotifyMe.

Rozwiązanie jest dostępne na rynku zaledwie od kilku tygodni, ale już pojawili się zainteresowani klienci i zrealizowane zostały pierwsze kampanie testowe. Jak pokazują – współczynnik klikalności (CTR) powiadomień NotifyMe wynosi nawet 68,7%. Powiadomienia rozliczane są efektywnościowo, więc klient płaci tylko za wygenerowane za pośrednictwem NotifyMe kilki, kierujące do wybranej strony. Otrzymuje przy tym kompleksową obsługę, obejmującą zarówno proces implementacji narzędzia, jak również kreację i wdrożenie oraz analizę wyników kampanii.

Rozwiązanie wykorzystuje big data do zwiększania konwersji, dzięki czemu jest niezwykle efektywnym narzędziem wsparcia sprzedaży. Pomysł na stworzenie takiego formatu reklamowego zrodził się z połączenia naszych doświadczeń z obszaru e-commerce i rozwoju nowych technologii biznesowych z potrzebami rynku reklamowego, gdzie celem jest efektywne dotarcie do klienta w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu. Wypracowana przez nas technologia jest nowością na rynku, ale już widać jej ogromny potencjał  – dodaje Rafał Gawłowski, CEO SaveCart, który odpowiada za nadzór nad kwestiami technologicznymi w NotifyMe.

Źródło: SaveCart, WebTalk

www.notify-me.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764