logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland ze wsparciem Game Changer

  PR 03.08.2022, przeczytano 1478 razy
ilustracjastrzałka

Notus Finanse jako pierwsza marka w Polsce pojawił się na zdecentralizowanej platformie Decentraland w świecie Metaverse. Tym samym wkroczył do świata Web 3.0, w którym użytkownik jest nie tylko odbiorcą i współtwórcą treści dostępnych w sieci, ale może także stać się ich posiadaczem. Za opracowanie konceptu i strategii, realizację projektu oraz programowanie w Decentraland odpowiada agencja Game Changer (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notus-finanse-wchodzi-do-swiata-decentraland-ze-wsparciem-game-changer,396795,artykul.html

Notus Finanse to jedna z największych i najwyżej ocenianych firm w branży pośrednictwa finansowego, funkcjonujących w Polsce. Wyróżnia ją bardzo wysoka jakość obsługi klienta, profesjonalizm, skuteczność oraz szeroka oferta produktów hipotecznych i ubezpieczeniowych. Marka chce być wartością dla polskich kredytobiorców i kreować “value”, którego do tej pory nie zaproponował żaden broker finansowy. Ponadto Notus Finanse zaznacza, że chce budować wokół marki unikatową i bardzo szeroką społeczność zadowolonych klientów generujących polecenia.

- Jako firma funkcjonująca w sektorze finansowym chcemy wyznaczać trendy i kreować nowości w branży. Obserwując otoczenie inflacji, zmieniających się stóp procentowych chcemy zadbać dodatkowo o naszych klientów i pracowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na wejście do świata Web 3.0, który redefiniuje dotychczasowe podejście do świata biznesu. W świecie braku zdolności kredytowej u konsumentów pozyskanie nowych relacji z klientami, które wygenerują korzyść dla każdej ze stron jest trudne i drogie. W świecie w którym rządzi ,,on demand,, wyraźniej zaczyna się liczyć content i unikatowość treści oraz nowe kanały dotarcia i komunikacji. Patrząc tylko na wycinek możliwości to sam rynek ,, in game” marketingu w Polsce liczy kilka milionów graczy. Badania pokazują, że w ponad 80% to nasza grupa docelowa klientów wchodzących w świat dojrzałych i poważnych decyzji finansowych jakim jest np. zakup nieruchomości. Dodając do tego młodzież mamy pokaźne grono ludzi potrzebujących profesjonalnego wsparcia w finansach osobistych. Chcemy wykreować nowe value proposition, być ciekawym i wartościowym producentem treści edukacyjnej poprzez dostarczenie odpowiednio skonstruowanych pozytywnych emocji. Jako ścisłe kierownictwo firmy chcemy przygotować spółkę na szybko zmieniającą się przyszłość a obecność w Metaverse oferuje nieograniczone możliwości zarówno markom, jak i ich klientom - komentuje Paweł Komar, President of the Management Board Notus Finanse S.A

W ramach współpracy Game Changer zbudował dedykowaną przestrzeń Notus Finanse w Decentralandzie. Aktywność w świecie Web 3.0 została podzielona na 2 etapy.

Pierwszy z nich rozpoczął się w lipcu 2022 roku. Zainteresowane osoby otrzymają dostęp do teasera zapowiadającego, co będzie się działo w październiku 2022 roku. Spółki nie zdradzają jeszcze, co dokładnie spotka użytkowników w przestrzeni Notus Finanse w Decentralandzie. Wiadomo, że otrzymają dostęp do dedykowanych materiałów umożliwiających poznanie marki, jej wizji przyszłości oraz rozwoju w ramach Web 3.0. Ponadto wejdą w posiadanie tajemniczego “KODU”, z którego będą mogli skorzystać w przestrzenii Notus Finanse ujawnionej w październiku 2022 roku.

Drugi etap będzie skupiał się na rozwoju brand experiance, czyli połączeniu dotychczasowej roli Notus Finanse - specjalisty finansowego w świecie offline z perspektywą przyszłości w świecie Web 3.0. Użytkownicy będą mogli spotkać się z prawdziwym ekspertem, w wirtualnej formie, który chętnie porozmawia z nimi o szansach, zagrożeniach, bezpieczeństwie i ryzyku w świecie Web 3.0. Spółka mocno stawia na element edukacji finansowej dla różnych grup docelowych swoich klientów i zapoznawania ich z wiedzą na temat klasycznych produktów finansowych w sposób maksymalnie przystępny i interesujący dla odbiorcy.

- Jestem pełen podziwu dla odwagi i zaufania dla naszego partnera. Uważam, że decyzja o wejściu lokalnej marki w globalny ekosystem Web 3.0 jest idealnym przykładem dla wszystkich. Tak tradycyjny biznes jak pośrednik finansowy, w obliczu zmieniającego się świata i przyszłości, kryptowalut, NFT, startupów metaversowych, nowych zawodów - meta architektów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i możliwościom, jakie daje rozwój technologii i ekosystemu blockchain. To jest także przyszłość świata biznesu i finansów. W Szwajcarii przecież już teraz można płacić podatki za pomocą kryptowalut, czy rozliczać się i dokonywać zakupów przy użyciu wirtualnych walut. Wyobrażamy sobie wizję, że kiedyś i w Polsce (może) w naszych lokalnych sklepach będziemy płacili kryptowalutami, To już się dzieje. Mamy kapitał w krypto? Dlaczego nie wykorzystać go jako wkładu biznesowego w zakup mieszkania, czy innych dobór a nawet, rozwój biznesu. To właśnie dlatego, już teraz cały sektor finansowy tak bardzo przygląda się rozwiązaniom z Web 3.0. Jako agencja i jako klient, odpowiedzialnie podchodzimy to takich aktywacji, znamy ryzyko, zagrożenia. Wiemy, że wymaga to edukacji, ale najwyższa pora zacząć to robić! Cieszy nas, że wspólnie z Notus Finance możemy być tego częścią! - dodaje Tomasz Przeździecki, CEO _game changer.

- Rozwój technologii blockchain i NFT w usługach finansowych jest nieunikniony. Za chwilę za kreacje rozwiązań w tych obszarach wezmą się ogromne instytucje bankowo-finansowe, rządy i europejscy regulatorzy. Jesteśmy na przełomowym etapie wyjścia tego rodzaju usług ze strefy wyłącznie prywatnej do strefy publicznej, opartej na bezpieczeństwie i transparentności. Jako spółkę nie interesuje nas spekulacja na wirtualnych walutach lub zarabianie na wzroście wartości dóbr NFT. Nasz cel nadrzędny to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i ich skuteczna edukacja oraz otwartość na nowe, zmieniające się środowisko sprzedaży usług finansowych. Popieramy to setkami godzin analiz rynkowych, trendów marketingowych i szczegółowych badań grupy docelowej. Pierwsze próby pokazują, że nie tylko warto, ale i się opłaca. Na polskim rynku przecieramy szlaki razem z bankiem ING, który działa już na platformie Roblox. My na dziś celujemy z komunikatem do starszego klienta. Na świecie w naszej branży działają w Decentraland już takie brandy jak JP Morgan czy Mastercard. Web 3.0 to kreacja nowych zachowań, nowych potrzeb, nowych usług i nowych oczekiwań konsumentów. Stojąc w jednej linii z takimi światowymi markami, mogę zacytować słowa prezesa JP Morgan: ,,Asymetryczne ryzyko pozostania w tyle jest warte zaangażowania w rozpoczęcie odkrywania tego nowego cyfrowego krajobrazu,, - twierdzi Paweł Komar.

Współpraca Game Changer i Notus Finanse została nawiązana na początku kwietnia 2022 roku.

  • Efekty działań można zobaczyć TUTAJ.

Źródło: Group One S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764