logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland ze wsparciem Game Changer

  PR 03.08.2022, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Notus Finanse jako pierwsza marka w Polsce pojawił się na zdecentralizowanej platformie Decentraland w świecie Metaverse. Tym samym wkroczył do świata Web 3.0, w którym użytkownik jest nie tylko odbiorcą i współtwórcą treści dostępnych w sieci, ale może także stać się ich posiadaczem. Za opracowanie konceptu i strategii, realizację projektu oraz programowanie w Decentraland odpowiada agencja Game Changer (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/notus-finanse-wchodzi-do-swiata-decentraland-ze-wsparciem-game-changer,396795,artykul.html

Notus Finanse to jedna z największych i najwyżej ocenianych firm w branży pośrednictwa finansowego, funkcjonujących w Polsce. Wyróżnia ją bardzo wysoka jakość obsługi klienta, profesjonalizm, skuteczność oraz szeroka oferta produktów hipotecznych i ubezpieczeniowych. Marka chce być wartością dla polskich kredytobiorców i kreować “value”, którego do tej pory nie zaproponował żaden broker finansowy. Ponadto Notus Finanse zaznacza, że chce budować wokół marki unikatową i bardzo szeroką społeczność zadowolonych klientów generujących polecenia.

- Jako firma funkcjonująca w sektorze finansowym chcemy wyznaczać trendy i kreować nowości w branży. Obserwując otoczenie inflacji, zmieniających się stóp procentowych chcemy zadbać dodatkowo o naszych klientów i pracowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na wejście do świata Web 3.0, który redefiniuje dotychczasowe podejście do świata biznesu. W świecie braku zdolności kredytowej u konsumentów pozyskanie nowych relacji z klientami, które wygenerują korzyść dla każdej ze stron jest trudne i drogie. W świecie w którym rządzi ,,on demand,, wyraźniej zaczyna się liczyć content i unikatowość treści oraz nowe kanały dotarcia i komunikacji. Patrząc tylko na wycinek możliwości to sam rynek ,, in game” marketingu w Polsce liczy kilka milionów graczy. Badania pokazują, że w ponad 80% to nasza grupa docelowa klientów wchodzących w świat dojrzałych i poważnych decyzji finansowych jakim jest np. zakup nieruchomości. Dodając do tego młodzież mamy pokaźne grono ludzi potrzebujących profesjonalnego wsparcia w finansach osobistych. Chcemy wykreować nowe value proposition, być ciekawym i wartościowym producentem treści edukacyjnej poprzez dostarczenie odpowiednio skonstruowanych pozytywnych emocji. Jako ścisłe kierownictwo firmy chcemy przygotować spółkę na szybko zmieniającą się przyszłość a obecność w Metaverse oferuje nieograniczone możliwości zarówno markom, jak i ich klientom - komentuje Paweł Komar, President of the Management Board Notus Finanse S.A

W ramach współpracy Game Changer zbudował dedykowaną przestrzeń Notus Finanse w Decentralandzie. Aktywność w świecie Web 3.0 została podzielona na 2 etapy.

Pierwszy z nich rozpoczął się w lipcu 2022 roku. Zainteresowane osoby otrzymają dostęp do teasera zapowiadającego, co będzie się działo w październiku 2022 roku. Spółki nie zdradzają jeszcze, co dokładnie spotka użytkowników w przestrzeni Notus Finanse w Decentralandzie. Wiadomo, że otrzymają dostęp do dedykowanych materiałów umożliwiających poznanie marki, jej wizji przyszłości oraz rozwoju w ramach Web 3.0. Ponadto wejdą w posiadanie tajemniczego “KODU”, z którego będą mogli skorzystać w przestrzenii Notus Finanse ujawnionej w październiku 2022 roku.

Drugi etap będzie skupiał się na rozwoju brand experiance, czyli połączeniu dotychczasowej roli Notus Finanse - specjalisty finansowego w świecie offline z perspektywą przyszłości w świecie Web 3.0. Użytkownicy będą mogli spotkać się z prawdziwym ekspertem, w wirtualnej formie, który chętnie porozmawia z nimi o szansach, zagrożeniach, bezpieczeństwie i ryzyku w świecie Web 3.0. Spółka mocno stawia na element edukacji finansowej dla różnych grup docelowych swoich klientów i zapoznawania ich z wiedzą na temat klasycznych produktów finansowych w sposób maksymalnie przystępny i interesujący dla odbiorcy.

- Jestem pełen podziwu dla odwagi i zaufania dla naszego partnera. Uważam, że decyzja o wejściu lokalnej marki w globalny ekosystem Web 3.0 jest idealnym przykładem dla wszystkich. Tak tradycyjny biznes jak pośrednik finansowy, w obliczu zmieniającego się świata i przyszłości, kryptowalut, NFT, startupów metaversowych, nowych zawodów - meta architektów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i możliwościom, jakie daje rozwój technologii i ekosystemu blockchain. To jest także przyszłość świata biznesu i finansów. W Szwajcarii przecież już teraz można płacić podatki za pomocą kryptowalut, czy rozliczać się i dokonywać zakupów przy użyciu wirtualnych walut. Wyobrażamy sobie wizję, że kiedyś i w Polsce (może) w naszych lokalnych sklepach będziemy płacili kryptowalutami, To już się dzieje. Mamy kapitał w krypto? Dlaczego nie wykorzystać go jako wkładu biznesowego w zakup mieszkania, czy innych dobór a nawet, rozwój biznesu. To właśnie dlatego, już teraz cały sektor finansowy tak bardzo przygląda się rozwiązaniom z Web 3.0. Jako agencja i jako klient, odpowiedzialnie podchodzimy to takich aktywacji, znamy ryzyko, zagrożenia. Wiemy, że wymaga to edukacji, ale najwyższa pora zacząć to robić! Cieszy nas, że wspólnie z Notus Finance możemy być tego częścią! - dodaje Tomasz Przeździecki, CEO _game changer.

- Rozwój technologii blockchain i NFT w usługach finansowych jest nieunikniony. Za chwilę za kreacje rozwiązań w tych obszarach wezmą się ogromne instytucje bankowo-finansowe, rządy i europejscy regulatorzy. Jesteśmy na przełomowym etapie wyjścia tego rodzaju usług ze strefy wyłącznie prywatnej do strefy publicznej, opartej na bezpieczeństwie i transparentności. Jako spółkę nie interesuje nas spekulacja na wirtualnych walutach lub zarabianie na wzroście wartości dóbr NFT. Nasz cel nadrzędny to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i ich skuteczna edukacja oraz otwartość na nowe, zmieniające się środowisko sprzedaży usług finansowych. Popieramy to setkami godzin analiz rynkowych, trendów marketingowych i szczegółowych badań grupy docelowej. Pierwsze próby pokazują, że nie tylko warto, ale i się opłaca. Na polskim rynku przecieramy szlaki razem z bankiem ING, który działa już na platformie Roblox. My na dziś celujemy z komunikatem do starszego klienta. Na świecie w naszej branży działają w Decentraland już takie brandy jak JP Morgan czy Mastercard. Web 3.0 to kreacja nowych zachowań, nowych potrzeb, nowych usług i nowych oczekiwań konsumentów. Stojąc w jednej linii z takimi światowymi markami, mogę zacytować słowa prezesa JP Morgan: ,,Asymetryczne ryzyko pozostania w tyle jest warte zaangażowania w rozpoczęcie odkrywania tego nowego cyfrowego krajobrazu,, - twierdzi Paweł Komar.

Współpraca Game Changer i Notus Finanse została nawiązana na początku kwietnia 2022 roku.

  • Efekty działań można zobaczyć TUTAJ.

Źródło: Group One S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764