Nova Group kontynuuje współpracę z producentem czekoladek firmą Millano. Działania prowadzone są dla marki Baron. Agencja przygotowała kreację opakowań sezonowych na Walentynki i Komunię Św. 2008.
Już po raz kolejny jesteśmy autorami kreacji opakowań dla marki Baron. Na Walentynki przygotowane zostały opakowania dla czekoladek 50 g i bomboniery 195 g, tworzące jedną linię. Projekty, czyste w formie i estetyczne, kierowaliśmy do młodego konsumenta, kontestującego Walentynki, ale siłą rzeczy w nich uczestniczącego. Zdecydowaliśy się zatem nie używać kolorów soczystej czerwieni, ale wykorzystać delikatny fiolet będący trendy w tym sezonie - mówi Piotr Przybyła, New Business Manager z Nova Group.
Ponadto Nova Group przygotowała także kreację dla dwóch bombonierek komunijnych 195 g z kolekcją czekoladek nadziewanych.
Agencja Nova Group została wybrana w drodze przetargu. Za obsługę działań ze strony agencji odpowiadają: Piotr Przybyła – New Business Manager, Ula Wasilczuk i Adam Kruczek – graphic designer, Edyta Szott – creative director.
Posiadająca 14 lat doświadczenia Nova Group Sp. z o.o. jest agencją reklamową typu full service. Klientom oferuje m.in. usługi projektowania graficznego, planowania strategicznego w zakresie pozycjonowania marki, przygotowania media planu oraz tworzenia systemów identyfikacji wizualnej. Dewizą agencji jest działanie zgodnie z zasadą, że wszystko co zostało opatrzone logiem firmy staje się jej wizytówką.
W portfolio agencji Nova Group Sp. z o.o. znajdują się m.in. takie marki jak: Ceramika Paradyż, Chata Polska, Decora, Ecco Holiday, Emix, Harry Poland Group, Intermarche Polska, Lisner, Lumag, Millano, Prima S.A, Stora Enso Poland (Intercell S.A.), Victus – Emak, Ziołolek i ZPM Olewnik.
Źródło: Nova Group