logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Group i Millano - współpraca pełna słodyczy

  PR 07.04.2008, przeczytano 1833 razy
ilustracjastrzałka

Nova Group kontynuuje współpracę z producentem czekoladek firmą Millano. Działania prowadzone są dla marki Baron. Agencja przygotowała kreację opakowań sezonowych na Walentynki i Komunię Św. 2008.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-group-i-millano---wspolpraca-pelna-slodyczy,7083,artykul.html

Już po raz kolejny jesteśmy autorami kreacji opakowań dla marki Baron. Na Walentynki przygotowane zostały opakowania dla czekoladek 50 g i bomboniery 195 g, tworzące jedną linię. Projekty, czyste w formie i estetyczne, kierowaliśmy do młodego konsumenta, kontestującego Walentynki, ale siłą rzeczy w nich uczestniczącego. Zdecydowaliśy się zatem nie używać kolorów soczystej czerwieni, ale wykorzystać delikatny fiolet będący trendy w tym sezonie - mówi Piotr Przybyła, New Business Manager z Nova Group.

Ponadto Nova Group przygotowała także kreację dla dwóch bombonierek komunijnych 195 g z kolekcją czekoladek nadziewanych.

Agencja Nova Group została wybrana w drodze przetargu. Za obsługę działań ze strony agencji odpowiadają: Piotr Przybyła – New Business Manager, Ula Wasilczuk i Adam Kruczek – graphic designer, Edyta Szott – creative director.

Posiadająca 14 lat doświadczenia Nova Group Sp. z o.o. jest agencją reklamową typu full service. Klientom oferuje m.in. usługi projektowania graficznego, planowania strategicznego w zakresie pozycjonowania marki, przygotowania media planu oraz tworzenia systemów identyfikacji wizualnej. Dewizą agencji jest działanie zgodnie z zasadą, że wszystko co zostało opatrzone logiem firmy staje się jej wizytówką.
W portfolio agencji Nova Group Sp. z o.o. znajdują się m.in. takie marki jak: Ceramika Paradyż, Chata Polska, Decora, Ecco Holiday, Emix, Harry Poland Group, Intermarche Polska, Lisner, Lumag, Millano, Prima S.A, Stora Enso Poland (Intercell S.A.), Victus – Emak, Ziołolek i ZPM Olewnik.

Źródło: Nova Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764