logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park rusza z akcją „Nie bądź łosiem. Zostań reniferem”

  PR 06.12.2021, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Od 6 do 12 grudnia 2021 roku w NoVa Park odbędzie się niecodzienna akcja promująca bezpieczne świąteczne zakupy. W trosce o zdrowie mieszkańców Gorzowa i okolic, NoVa Park – w zabawny i przewrotny sposób – będzie zachęcać Klientów do noszenia specjalnych reni-maseczek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-rusza-z-akcja-_nie-badz-losiem.-zostan-reniferem_,394014,artykul.html

Włącz się do promocji bezpiecznych gwiazdkowych zakupów. Odwiedź NoVa Park w dniach 6-12 grudnia i załóż zabawną maseczkę z czerwonym noskiem jak u Rudolfa. Pokaż, że los innych nie jest Ci obojętny i dołącz do ekipy Reniferków ratujących Święta.

Uzupełnieniem akcji „Nie bądź łosiem. Zostań reniferem” będzie konkurs „Świąteczne Selfie”, który przeprowadzimy w dniach 7-12 grudnia 2021 roku na Facebooku NoVa Park. Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Wystarczy, że „strzelisz sobie selfie” na tle świątecznej ścianki w NoVa Park i opublikujesz to zdjęcie pod postem konkursowych. 5 najciekawszych zgłoszeń wygrywa worek pełen słodkich nagród.

- Startujemy z nową, świąteczną akcją «Nie bądź łosiem. Zostań reniferem!». Wspólnie z naszymi przemiłymi Reniferkami będziemy ‘zatrzymywać’ osoby bez maseczek i wręczać im super maseczkę z czerwonym nosem renifera! W ten zabawny sposób chcemy zachęcić wszystkich naszych klientów do wspólnego dbania o bezpieczeństwo na terenie NoVa Park! Ale to nie wszystko! Akcji będzie towarzyszyć konkurs na profilu NoVa Park na Facebooku z nagrodami w postaci reniferowych worków pełnych pysznych słodyczy! Zapraszamy do wspólnej zabawy! – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Strefa SELFIE będzie zlokalizowana na poziomie 0, przy supermarkecie SPAR.

Wydarzenie odbywa się przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764