logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park w jesiennej odsłonie

  PR 09.09.2019, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Cętki i inne drapieżne wzory, styl rodem z lat 70-tych, bufiaste rękawy, kwiaty na ubraniach, punkowe motywy, pepitka czy neonowe kolory to jedne z głównych trendów modowych na sezon jesień-zima 2019/2020! Nowości zawitały już do NoVa Park, który właśnie rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą nowe kolekcje w kolorach kojarzących się z piękną złotą polską jesienią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-w-jesiennej-odslonie,383890,artykul.html

Najnowsza kampania NoVa Park przebiega pod hasłem „Nadeszła pora na nowe kolekcje” i jest ukłonem w stronę jednej z najpiękniejszych pór roku – jesieni. W identyfikacji wizualnej dominują odcienie żółci i soczystej, energetycznej pomarańczy symbolizującej odwagę, witalność i otwartość na świat. Głównymi bohaterami jesienno-zimowej kampanii NoVa Park są ludzie i ich emocje. Szczęśliwa rodzina w modnych jesiennych stylizacjach zachęca do odwiedzenia NoVa Park i skorzystania z szerokiej oferty modowej, w tym marek nieobecnych dotąd na rynku lokalnym m.in. takich jak Pull&Bear, Cubus, Medicine, Calzedonia, Intimissimi, Cropp, Stradivarius czy Bershka.

- Przed nami sezon pełen modowych różnorodności. Od mody lat 70-tych, przez styl grunge i romantyczne kwiatowe wzory na ubraniach, aż po neonowe barwy, drapieżne wzory i bufki. Nowe trendy już na dobre rozgościły się w sklepach, a NoVa Park zachęca do ich odkrywania w najnowszej jesiennej kampanii wizerunkowej – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Jesienna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764