logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park w zimowej odsłonie w najnowszej kampanii wizerunkowej

  PR 07.01.2020, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła zimowa kampania wizerunkowa promująca rozpoczynający się właśnie sezon na wyprzedaże oraz NoVa Park jako idealne miejsce do wyszukiwania wyprzedażowych okazji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-w-zimowej-odslonie-w-najnowszej-kampanii-wizerunkowej,385233,artykul.html

Wyprzedaże – wyprzedź innych!” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park – największego i najnowocześniejszego centrum handlowego w województwie lubuskim, która zachęca do szybkich decyzji i zakupów, ponieważ to właśnie na początku sezonu wyprzedażowego można zakupić wymarzone produkty w dobrych cenach i odpowiednich rozmiarach. Pierwsza w 2020 roku kampania wizerunkowa daje początek odświeżonej linii kreatywnej, której głównymi elementami są wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę.

Wyprzedaże zimowych kolekcji na sezon jesień-zima 2019/20 trwają już w większości sklepów znajdujących się w NoVa Park, w tym w unikalnych na rynku lokalnym sklepach marek takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK czy Loox Optyk.

- Zima pełna atrakcyjnych promocji zawitała do NoVa Park! Wraz ze startem wyprzedaży prezentujemy naszą najnowszą kampanię wizerunkową z odświeżoną linią kreatywną, którą będziemy wykorzystywać do promocji wydarzeń w NoVa Park w 2020 roku. Jesteśmy przekonani, że zaproponowana linia kreatywna łącząca naszą markę z inspirującymi historiami trafi do serc i marzeń naszych klientów – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „Wyprzedaże – wyprzedź innych!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie
Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu wsparcia i umacniania pozycji wiodącego stowarzyszenia niezależnych agencji na całym świecie oraz nowego logotypu. W Polsce...
Wpływ koronawirusa na rynek agencji
57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić „na stare tory” po kilku miesiącach. Ponad 40% agencji uważa, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji.
Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.
Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.
Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764