logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

  PR 01.09.2022, przeczytano 656 razy
ilustracja

W czwartek 1 września, w pierwszy dzień meteorologicznej jesieni, centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie wystartowało z kampanią wizerunkową promującą nowe kolekcje na sezon jesień-zima 2022/2023. Jesienne nowości czekają w 140 sklepach, z czego 50 z nich to unikalne na rynku lokalnym marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-wita-jesien-nowymi-kolekcjami-i-kampania-wizerunkowa,397059,artykul.html

„Coś nowego… coś pięknego” to hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która ruszyła na początku września 2022 roku. W prezentowanej kreacji dominują młodzi, pełni energii ludzie symbolizujący nowe pokolenie Gorzowa. Kolorystyka przywołuje skojarzenia z polską złotą jesienią oraz barwami z najważniejszych światowych wybiegów. Carmel, brąz i pomarańcz skontrastowane z fioletem – kolorem indywidualistów – dominują nie tylko w kampanii NoVa Park, ale także wśród trendów kolorystycznych na nadchodzący sezon. Najnowsza kreacja, zgodna z linią graficzną na 2022 roku, cechuje się dynamicznością oraz nastraja pozytywnie. Celem kampanii wizerunkowej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do zakupów w iście jesiennym klimacie.

A co będzie modne w najbliższych miesiącach?

Wełniane marynarki, kobiece garnitury w męskim wydaniu, oversizowe trencze w mocne wzory i energetyczne kolory, kolor camelowy, dzianinowe zestawy, wzór w kratę czy gorsetowe topy to tylko niektóre z trendów tej jesieni, które już pojawiają w sklepach w NoVa Park. Na mieszkańców Gorzowa i okolic czeka m.in. bogata oferta marek obecnych tylko w NoVa Park jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style.

- Co znajdziecie w NoVa Park w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym? Z pewnością coś nowego i pięknego. Nowe kolekcje popularnych marek na jesień-zimę 2022/2023 jak zwykle zachwycają kolorami. Tak też jest z naszą kampanią wizerunkową, która wystartowała 1 września. Pełna energii i pozytywnego przekazu zachęca do odwiedzenia NoVa Park i robienia zawsze udanych zakupów – mówi Anna Szcześniak, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania „Coś nowego… coś pięknego” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764