logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

  PR 01.09.2022, przeczytano 716 razy
ilustracja

W czwartek 1 września, w pierwszy dzień meteorologicznej jesieni, centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie wystartowało z kampanią wizerunkową promującą nowe kolekcje na sezon jesień-zima 2022/2023. Jesienne nowości czekają w 140 sklepach, z czego 50 z nich to unikalne na rynku lokalnym marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-wita-jesien-nowymi-kolekcjami-i-kampania-wizerunkowa,397059,artykul.html

„Coś nowego… coś pięknego” to hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która ruszyła na początku września 2022 roku. W prezentowanej kreacji dominują młodzi, pełni energii ludzie symbolizujący nowe pokolenie Gorzowa. Kolorystyka przywołuje skojarzenia z polską złotą jesienią oraz barwami z najważniejszych światowych wybiegów. Carmel, brąz i pomarańcz skontrastowane z fioletem – kolorem indywidualistów – dominują nie tylko w kampanii NoVa Park, ale także wśród trendów kolorystycznych na nadchodzący sezon. Najnowsza kreacja, zgodna z linią graficzną na 2022 roku, cechuje się dynamicznością oraz nastraja pozytywnie. Celem kampanii wizerunkowej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do zakupów w iście jesiennym klimacie.

A co będzie modne w najbliższych miesiącach?

Wełniane marynarki, kobiece garnitury w męskim wydaniu, oversizowe trencze w mocne wzory i energetyczne kolory, kolor camelowy, dzianinowe zestawy, wzór w kratę czy gorsetowe topy to tylko niektóre z trendów tej jesieni, które już pojawiają w sklepach w NoVa Park. Na mieszkańców Gorzowa i okolic czeka m.in. bogata oferta marek obecnych tylko w NoVa Park jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style.

- Co znajdziecie w NoVa Park w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym? Z pewnością coś nowego i pięknego. Nowe kolekcje popularnych marek na jesień-zimę 2022/2023 jak zwykle zachwycają kolorami. Tak też jest z naszą kampanią wizerunkową, która wystartowała 1 września. Pełna energii i pozytywnego przekazu zachęca do odwiedzenia NoVa Park i robienia zawsze udanych zakupów – mówi Anna Szcześniak, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania „Coś nowego… coś pięknego” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764