logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park z kampanią promującą zimowe wyprzedaże

  PR 01.02.2021, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego ruszyła kampania wizerunkowa promująca zimowe wyprzedaże w NoVa Park, która daje początek nowej wyrazistej linii kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-z-kampania-promujaca-zimowe-wyprzedaze,390022,artykul.html

Modowe perełki, bogata oferta handlowa i przede wszystkim liczne rabaty. Zimowe wyprzedaże, choć z opóźnieniem, właśnie zawitały do NoVa Park. Na miłośników zakupowego szaleństwa czeka około 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka. W tym sezonie promocje sięgają nawet -75%. Po pięciotygodniowym lockdownie mieszkańcy Gorzowa i okolic mogą już odwiedzić – przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa – zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze, z akcesoriami i dodatkami, jak również te specjalistyczne – sportowe oraz z elektroniką.

Nowy rok to standardowo także nowa linia kreatywna, która towarzyszy NoVa Park przez kolejnych 12 miesięcy. Tym razem centrum postawiło na wyrazistą identyfikację graficzną z delikatnym wektorowym łukiem w tle nawiązującym do architektury budynku NoVa Park oraz kontrast kolorystyczny. Połączenie dwóch intensywnych i żywych kolorów przyciąga uwagę, a dynamiczna i radosna postać w centrum obrazu wywołuje ciepłe odczucia i pozytywne emocje.

Kampania wizerunkowa „Gdy Ci się marzy coś z wyprzedaży!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

- Zimowe wyprzedaże lubi każdy, ale w tym roku jesteśmy jeszcze bardziej spragnieni zakupowego szaleństwa. Teraz w NoVa Park ulubione marki kuszą nas atrakcyjnymi promocjami, które niosą za sobą nie tylko oszczędności, ale także radość z zakupów – dokonywanych w bezpiecznych warunkach i przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

NoVa Park jest w pełni przygotowane na ponowne otwarcie sklepów. Centrum całkowicie dostosowało się do obowiązujących wymogów sanitarnych, a także wprowadziło dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764