logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park z kampanią promującą zimowe wyprzedaże

  PR 01.02.2021, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego ruszyła kampania wizerunkowa promująca zimowe wyprzedaże w NoVa Park, która daje początek nowej wyrazistej linii kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-z-kampania-promujaca-zimowe-wyprzedaze,390022,artykul.html

Modowe perełki, bogata oferta handlowa i przede wszystkim liczne rabaty. Zimowe wyprzedaże, choć z opóźnieniem, właśnie zawitały do NoVa Park. Na miłośników zakupowego szaleństwa czeka około 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka. W tym sezonie promocje sięgają nawet -75%. Po pięciotygodniowym lockdownie mieszkańcy Gorzowa i okolic mogą już odwiedzić – przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa – zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze, z akcesoriami i dodatkami, jak również te specjalistyczne – sportowe oraz z elektroniką.

Nowy rok to standardowo także nowa linia kreatywna, która towarzyszy NoVa Park przez kolejnych 12 miesięcy. Tym razem centrum postawiło na wyrazistą identyfikację graficzną z delikatnym wektorowym łukiem w tle nawiązującym do architektury budynku NoVa Park oraz kontrast kolorystyczny. Połączenie dwóch intensywnych i żywych kolorów przyciąga uwagę, a dynamiczna i radosna postać w centrum obrazu wywołuje ciepłe odczucia i pozytywne emocje.

Kampania wizerunkowa „Gdy Ci się marzy coś z wyprzedaży!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

- Zimowe wyprzedaże lubi każdy, ale w tym roku jesteśmy jeszcze bardziej spragnieni zakupowego szaleństwa. Teraz w NoVa Park ulubione marki kuszą nas atrakcyjnymi promocjami, które niosą za sobą nie tylko oszczędności, ale także radość z zakupów – dokonywanych w bezpiecznych warunkach i przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

NoVa Park jest w pełni przygotowane na ponowne otwarcie sklepów. Centrum całkowicie dostosowało się do obowiązujących wymogów sanitarnych, a także wprowadziło dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston
„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Opus B i Timecode Akcja Animacja
16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.
24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764