logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park z letnią kampanią i gorącymi wyprzedażami

  PR 03.06.2022, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem czerwca w NoVa Park rozpoczął się ulubiony okres mieszkańców Gorzowa i okolic – czas wyprzedaży. Start letnich przecen NoVa Park komunikuje za pomocą kampanii wizerunkowej „Łowcy stylu na…topie”, do przeprowadzenia której wykorzystano wiele kanałów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-z-letnia-kampania-i-goracymi-wyprzedazami,396129,artykul.html

Jak co roku, czerwiec to start sezonu na letnie wyprzedaże w NoVa Park! Produkty w atrakcyjnych cenach można znaleźć m.in. w popularnych sieciówkach, takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Intersport, 4F, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style. Jest to doskonała okazja, aby pełnowartościowe produkty kupić w znacznie niższych cenach, a tym samym odświeżyć swoją garderobę przed nadchodzącym sezonem wakacyjno-urlopowym. W ofercie znanych marek można znaleźć wszystko, co potrzebne na letni wyjazd – lekkie i wygodne obuwie na dłuższe i krótsze podróże, przewiewne koszule i sukienki, krótkie spodenki oraz szeroką gamę letnich dodatków, w tym okulary przeciwsłoneczne, kapelusze i pojemne torby plażowe.

Aby zachęcić swoich klientów do polowania na modowe perełki, NoVa Park prowadzi kampanię wizerunkową „Łowcy stylu na…topie”. Najnowsza odsłona kampanii jest kolorowa, pełna pozytywnej energii oraz nawiązuje do lata, wakacji na plaży i gorącego słońca! Kolorystyka przywołująca skojarzenia z sycylijskimi cytrusami emanuje ciepłem i optymizmem. Wspomaga też kreatywność, która jest niezwykle istotna, gdy szukamy modowych perełek. Pełni energii i uśmiechu bohaterowie w otoczeniu mozaiki wakacyjnych atrybutów zachęcają do upragnionego wypoczynku i podróży.

- Letnie wyprzedaże to prawdziwe święto wszystkich łowców okazji i… dobrego stylu! W NoVa Park właśnie rozpoczęło się gorące cenowe szaleństwo, a nam nie pozostaje nic innego jak zaprosić naszych Klientów do skorzystania atrakcyjnych przecen – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Letnia kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS wyeksponowanych wewnątrz galerii, kampanii radiowej oraz mediów społecznościowych i strony internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764