logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nova Park z zimową kampanią wizerunkową

  PR 04.01.2017, przeczytano 1176 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem stycznia wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park – największego centrum handlowego w województwie lubuskim. To pierwsza kampania z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich – promująca zimowe wyprzedaże.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nova-park-z-zimowa-kampania-wizerunkowa,31005,artykul.html

Najnowsza kampania wizerunkowa pokazuje rodzinę Państwa Truszczyńskich w zimowej scenerii wyposażonych w akcesoria, które można zakupić podczas zimowych wyprzedaży w NoVa Park. Wykorzystanie w materiałach graficznych prostych czcionek oraz neutralnego tła powoduje, że Ambasadorowie NoVa Park 2017 przykuwają uwagę.

To kolejna kampania, której bohaterami są mieszkańcy Gorzowa i regionu. Kampania odzwierciedla strategię NoVa Park, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane wydarzenia.

Już po raz drugi NoVa Park zaprosiło do udziału w kampanii wizerunkowej swoich klientów, którzy na co dzień robią zakupy w centrum. W kampanii promującej zimowe wyprzedaże Państwo Truszczyńscy prezentują się jako szczęśliwa rodzina, której zakupy w NoVa Park sprawiają przyjemność
– mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Od stycznia tego roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Źródło: Apsys Polska S.A.

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764