Z początkiem stycznia wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park – największego centrum handlowego w województwie lubuskim. To pierwsza kampania z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich – promująca zimowe wyprzedaże.
Najnowsza kampania wizerunkowa pokazuje rodzinę Państwa Truszczyńskich w zimowej scenerii wyposażonych w akcesoria, które można zakupić podczas zimowych wyprzedaży w NoVa Park. Wykorzystanie w materiałach graficznych prostych czcionek oraz neutralnego tła powoduje, że Ambasadorowie NoVa Park 2017 przykuwają uwagę.
To kolejna kampania, której bohaterami są mieszkańcy Gorzowa i regionu. Kampania odzwierciedla strategię NoVa Park, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane wydarzenia.
Już po raz drugi NoVa Park zaprosiło do udziału w kampanii wizerunkowej swoich klientów, którzy na co dzień robią zakupy w centrum. W kampanii promującej zimowe wyprzedaże Państwo Truszczyńscy prezentują się jako szczęśliwa rodzina, której zakupy w NoVa Park sprawiają przyjemność – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Od stycznia tego roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.
Źródło: Apsys Polska S.A.