logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novakid z kampanią #Kidstalkfuture

  PR 19.04.2021, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid zaprasza dzieci z dziewięciu krajów do udziału w kampanii #KidsTalkFuture. Najmłodsi odpowiedzą na pytanie, jak według nich powinna wyglądać szczęśliwa przyszłość. Aby zgłosić się do projektu wystarczy nagrać i udostępnić w social mediach wideo z wypowiedzią dziecka. Najlepsze filmy zostaną wyemitowane w Dniu Dziecka przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novakid-z-kampania-kidstalkfuture,391089,artykul.html

Międzynarodowa platforma do nauki języka angielskiego Novakid z powodzeniem wykorzystuje w edukacji zarówno innowacyjne metody technologiczne, jak i kreatywne pomysły łączące małych uczniów na całym świecie. Tym razem szkoła rozpoczęła globalną kampanię, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogą podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości. Projekt #KidsTalkFuture został powstał po to, by cały świat wysłuchał naszych pociech. Z okazji Dnia Dziecka to właśnie najmłodsi opowiedzą dorosłym, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety.

– O przyszłości zawsze rozmawiają dorośli, choć przecież tak naprawdę należy ona do młodszego pokolenia. Jesteśmy przekonani, że możliwość zabrania głosu przez dzieci doda im wiary w siebie i upewni, że ich opinie i marzenia są ważne. Wspólnie zastanowimy się, czym jest szczęście, w jakim świecie żyjemy i jak możemy uczynić go jeszcze lepszym – mówi Max Azarov, CEO Novakid.

Aby wziąć udział w akcji należy nagrać wypowiedź dziecka w języku angielskim, dotyczącą szczęśliwej przyszłości, a następnie udostępnić wideo w jednym z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube) i oznaczyć hasztagami #KidsTalkFuture i #NovaKid. Spośród zgłoszeń specjalne jury wyłoni najbardziej oryginalne i kreatywne wypowiedzi, które zostaną wyemitowane 1 czerwca przez stację telewizyjną Euronews.

Filmy można publikować do 30 kwietnia br.

Źródło: Novakid

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764