logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novar - dostawca stojaków reklamowych produkuje automaty do dezynfekcji rąk

  PR 13.07.2020, przeczytano 974 razy
ilustracja

Rodzinna firma Novar z okolic Torunia dzięki gwarancjom kredytowym Banku Gospodarstwa Krajowego nie tylko przetrwała pandemię, ale także zdołała uruchomić innowacyjny projekt, pomagający w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Rozpoczęła produkcję automatów do dezynfekcji rąk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novar----dostawca-stojakow-reklamowych-produkuje-automaty-do-dezynfekcji-rak,387763,artykul.html

Mieszcząca się w Krobii pod Toruniem firma Novar, od 25 lat produkuje stojaki reklamowe i ekspozycyjne. W czasie pandemii uniknęła redukcji zatrudnienia, podejmując się produkcji automatów do dezynfekcji. Novar potrzebował jednak kredytu i jego zabezpieczenia, aby zrealizować projekt możliwie najszybciej.

- Nie mieliśmy takich pieniędzy, żeby o własnych siłach uruchomić produkcję w tak krótkim terminie i o takiej skali. Z pomocą przyszły nam Bank Ochrony Środowiska i Bank Gospodarstwa Krajowego - mówi Mariusz Romanowski, współwłaściciel firmy Novar. Jak podkreśla, pomoc banków dotarła „w rekordowo krótkim czasie".

Novar zatrudnił zespół elektroników do zaprojektowania zaawansowanego układu sterującego pracą urządzeń do dezynfekcji. Za sprawą dodatkowego zasilania bateryjnego oferowane przez firmę automaty można ustawić w dowolnym miejscu, a ich używanie jest bezdotykowe. W komplecie dostarczany jest też płyn do dezynfekcji.

Marcin Wiecki, dyrektor Regionu Kujawsko-Pomorskiego w Banku Gospodarstwa Krajowego jest zdania, że polscy przedsiębiorcy należą do najbardziej kreatywnych w Europie, potrafią również dostosować się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. W opinii Wieckiego, są jednak zdarzenia, na które ciężko się przygotować, takie jak pandemia koronawirusa.

- Bank Gospodarstwa Krajowego aktywnie włączył się w przygotowanie systemowych rozwiązań, które pomagają przedsiębiorcom przetrwać ten trudny czas i wrócić do normalnej działalności - podkreśla Marcin Wiecki.

Jak mówi Łukasz Kozioł, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami w Banku Ochrony Środowiska, to właśnie BOŚ był jednym z pierwszych banków, który wdrożył do swojej oferty nowe warunki gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego.

- Spółka Novar skorzystała z gwarancji Biznesmax, czyli instrumentu dostępnego dla firm mikro-, małych i średnich. Zaletą tej gwarancji jest między innymi to, że jest ona bezpłatna i zabezpiecza nawet 80 proc. kwoty kredytu przeznaczonego na finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć - mówi Łukasz Kozioł.

Źródło: Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764