UPC Polska, dostawca superszybkiego szerokopasmowego Internetu, został nowym klientem Novem Group. Po wygranym przetargu, Novem zajmie się prowadzeniem działań marketingowych, których celem jest wsparcie działań sprzedażowych UPC. Właśnie startuje pierwsza kampania.
Novem Group będzie dla UPC realizować kampanie performance'owe. Kampanie rozliczane będą w modelu CPS (cost per sale), czyli za konkretne wyniki sprzedaży produktów UPC.
Na potrzeby UPC uruchomiony zostanie program partnerski, planowane są także działania z wykorzystaniem narzędzi retargetingu.
Startująca właśnie pierwsza kampania w ramach współpracy UPC z Novem Group obejmie wszystkie pakiety produktowe UPC dostępne na www.upc.pl , a jej przewodnim hasłem jest: „Maxi Sexi w mini cenie. Telewizja z nagrywarką w pakiecie taniej przez 6 miesięcy”. Wykorzystane w niej zostaną wszystkie formaty reklamowe dostępne w zasobach Novem.
Źródło: Novem Group