logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline

  PR 09.12.2022, przeczytano 866 razy
ilustracja

Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noventiq-bedzie-nowa-nazwa-firmy-softline,398291,artykul.html

Odpowiedzialne przecieranie cyfrowych szlaków

NOVENTIQ będzie dalej wspierać organizacje w transformacji cyfrowej. Oznacza to również kontynuację współpracy z wiodącymi w branży dostawcami technologii, w tym także silne partnerstwo z firmą Microsoft.

Celem NOVENTIQ jest zapewnienie 75 tys. swoich klientów nieprzerwanego wsparcia w zakresie: usług w chmurze, rozwiązań future workplace, nowoczesnej infrastruktury hybrydowej, usług transformacji cyfrowej (DX) i cyberbezpieczeństwa, a także dostarczania oprogramowania oraz usług z zakresu doradztwa i rozwoju.

Proces podziału biznesu trwał wiele miesięcy i zakończył się 20 października 2022 roku. Oznacza to, że Softline Holding PLC nie będzie już prowadził działalności w Rosji.

Ambitne cele

- Rozpoczynamy działalność NOVENTIQ z przekonaniem, że nasz biznes będzie rozwijał się i zyskiwał na znaczeniu. Mamy nadzieję ugruntować naszą pozycję jako najlepszego dostawcy rozwiązań i usług w zakresie transformacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa dla klientów na rynkach wschodzących i nie tylko. Nowa marka kontynuuje wartości marki Softline, którą polubili nasi klienci, pracownicy oraz partnerzy biznesowi, oraz która pomogła nam tak wiele osiągnąć w ciągu ostatnich kilku lat – powiedział Sergey Chernovolenko, CEO NOVENTIQ. – Ludzie zawsze byli najważniejszą częścią naszej działalności. Dzięki nim jesteśmy w stanie zapewnić klientom doskonałe wyniki. Ponieważ nadal się rozwijamy i wykorzystujemy możliwości wzrostu w wielu obszarach, jednym z głównych priorytetów jest rozbudowa naszych zespołów na wszystkich kluczowych dla nas rynkach.

– To wspaniałe, że nasza  firma wkracza w nową erę swojej działalności pod marką NOVENTIQ. Jesteśmy pewni, że ten krok pozwoli nam pomagać coraz większej liczbie organizacji na całym świecie. Wpływ, jaki wywieramy na kształtowanie trendów w  biznesie, jest częścią tego, kim jesteśmy. I chociaż rebranding jest wyzwaniem dla naszej firmy, wiemy, że warto je podjąć, ponieważ pomoże nam robić to, w czym jesteśmy dobrzy. – podkreślił Jacques Guers, członek zarządu NOVENTIQ.

NOVENTIQ w Polsce - globalne doświadczenie, lokalne rezultaty

Nazwa NOVENTIQ jest połączeniem wyrazów: NOV nawiązuje do łacińskiego słowa oznaczającego innowację, EN zaś pochodzi od angielskiego słowa entrepreneurial, czyli przedsiębiorczy, co przekłada się na wiarę w sukces; T oznacza technologię, wiedzę, pasję i produkt firmy, a także transformację, IQ to z kolei inteligencja i jakość.

Jako NOVENTIQ firma działa również pod nowym hasłem: „Globalna wiedza, lokalne rezultaty”, co oznacza, że marka stara się być globalnym liderem, który jest gotowy zapewniać wysoką jakość obsługi swoim klientom bez względu na to, gdzie się znajdują.

To ostatni miesiąc, kiedy usługi technologiczne są widoczne pod dotychczasową marką  Softline. W kolejnym już jako NOVENTIQ  firma będzie  dostarczać  swoim klientom w Polsce szeroką ofertę z obszaru technologii cyfrowej - usługi oraz licencjonowane oprogramowanie wiodących światowych producentów, takich jak: Adobe, Autodesk, Corel, Acronis i wiele innych.

Źródło: NOVENTIQ

www.noventiq.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764