logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novimedia znów wygrywa

  PR 27.10.2011, przeczytano 1490 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznego Konkursu Biuletynów Firmowych Agape w Polsce. Produkcje Novimedia Content Publishing zdobyły łącznie siedem nagród i wyróżnień!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novimedia-znow-wygrywa,13753,artykul.html

Wydawany przez Novimedia CP dla Raiffeisen Bank Polska S.A. magazyn „C&C” zajął trzecie miejsce w kategorii: Biuletyn Zewnętrzny Roku. Ten sam tytuł – adresowany do partnerów i uczestników programu Class&Club – zdobył wyróżnienie za najlepszy: Layout. Magazyn „C&C” to najlepszy magazyn na świecie w branży – w 2010 r. otrzymał złotą „Pearl Award” za layout i okładkę. Przygotowywany dla tego samego klienta magazyn „RBiznes” został wyróżniony w kategorii: Okładka Roku. Na wyróżnioną okładkę trafiło zdjęcie Macieja Oleksowicza autorstwa wydawcy i fotografa Novimedia – Zbigniewa Szarzyńskiego.

Konkurencję zdeklasował również „coffeeteam voice”, elektroniczny biuletyn wewnętrzny pracowników coffeeheaven, wygrywając w kategorii: Biuletyn elektroniczny. Ten sam biuletyn został również wyróżniony w kategorii: Layout roku. W ubiegłym roku produkcja dla coffeeheaven zdobyła „Złotą Szpaltę” za najlepszy elektroniczny newsletter w Polsce. Dodatkowo Novimedia wyróżnienia została w kategoriach: Tekst roku – za artykuł „Reforma mentalności”, który ukazał się w produkowanym dla Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej „Dialogu”, oraz w kategorii: Zdjęcie roku – za fotografię ilustrującą wywiad z Prezes PwC” w urodzinowym magazynie firmy.

Novimedia w 2010 r. roku w ogólnoświatowym konkursie „Pearl Awards” agencja zdobyła 6 nagród w tym za najlepszy design magazynu zewnętrznego. To kolejny dowód profesjonalizmu designerów i projektantów graficznych agencji.

Źródło: Novimedia

Dodatkowe informacje:

Novimedia, Konkurs Biuletynów Firmowych

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jubileuszowe konkursy Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięte!
Jadwiga Mołoń wygrała 25. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi”. Jury wyróżniło w konkursie 5 prac – dwie autorstwa Agnieszki Cieślikowskiej oraz prace Michaliny Knopińskiej, Jerzego Skakuna i Stanisława Świtały. Ponadto internauci mogli wybrać swój ulubiony projekt spośród 24...
Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764