logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem

  PR 11.12.2024, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty komunikacyjne. To pierwsze wyróżnienie dla hotelu i grupy Accor w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novotel-warszawa-centrum-ze-zlotym-spinaczem,406823,artykul.html

Inspiracją do przygotowania kampanii został jubileusz 50. urodzin hotelu, który rozpoczął się w z końcem stycznia, gdy obiekt przyjął pierwszych gości i trwa do dziś. Całoroczna opowieść nie tylko skupiała się na wielu wspomnieniach i bogatej historii hotelu, gości i Warszawiaków czy jego znaczenia dla centrum stolicy, ale też z entuzjazmem spoglądała w przyszłość. Podkreślając trwającą modernizację, rozwój i zaangażowanie hotelu w nowoczesną gościnność, pod hasłem przewodnim, kampania pokazała, że Novotel Warszawa Centrum to nie tylko noclegowe miejsce na hotelowej mapie miasta. Jedną z idei przewodnich było także zachęcenie mieszkańców, turystów i gości do zwrócenia uwagi na miejsca i budynki, jakie mijamy każdego dnia z żywą historią, którą cały czas tworzymy wszyscy. Punktem kulminacyjnym obchodów była gala pod hasłem „Panorama novej ery! 50 lat nowoczesności”, na której gościło ponad 400 osób, w tym znane osoby ze świata mediów, showbiznesu i pierwszy dyrektor hotelu.

ilustracjastrzałka

Zdobycie Złotego Spinacza to najcenniejsza w branży PR forma uznania dla zespołu hotelu i agencji 38 Content Communication za kreatywność, innowacyjność i skuteczność w realizacji projektów, które na nowo definiują standardy komunikacji w branży turystycznej i hotelarskiej. To pierwsze takie wyróżnienie dla hotelu w konkursie.

„Ten hotel był tu chyba od zawsze” – nie bez powodu mówią o budynku Warszawiacy. Novotel Warszawa Centrum, który będąc ikoną stolicy, od 1974 roku wpisuje się w krajobraz centrum Warszawy. Kampania jubileuszowa podkreśliła nie tylko bogatą historię obiektu, ale również jego ambitne spojrzenie w przyszłość, kontynuując wizję nowoczesnego hotelarstwa. W roku 50-lecia obiekt zakończył kompleksową modernizację 364 pokoi oraz przestrzeni konferencyjnych.

Właścicielem Novotel Warszawa Centrum jest AccorInvest, a hotelem zarządza sieć hotelowa Accor.

Źródło: 38 Content Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje konkurs Lwy PR
Startuje konkurs Lwy PR – nagrody polskiego public relations. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) rozpoczyna poszukiwania sześciu Lwów PR 2025. W tym roku konkurs zyskał nową, poszerzoną formułę. Poza nagrodą główną zostaną przyznane także statuetki w pięciu kategoriach.
16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764