logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa, mobilna strona główna WP

  PR 12.04.2019, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska wprowadziła nową stronę główną na urządzenia mobilne. Powiększono w niej zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Wyniki meczów i notowań walutowych dostępne są w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję przewijaną poziomo. Reklamodawcy zyskali również nowe formaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa%2C-mobilna-strona-glowna-wp,382072,artykul.html

W nowej odsłonie mobilnej strony głównej WP postawiono na przejrzystość i czytelność treści. Powiększono zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Zabieg ten ułatwia użytkownikom szybkie przeglądanie strony i podkreśla jednocześnie podział na sekcje tematyczne. Newsy mogą być również rozbudowywane o materiały powiązane, co pozwala na poznanie szerszej perspektywy ważnego tematu.

– Jesienią zeszłego roku wprowadziliśmy zupełnie nową, desktopową stronę główną WP i od razu podjęliśmy pracę nad wersją na urządzenia przenośne. Nowa mobilna WP ma nową technologię, jest dobra dla użytkowników i realizuje wszystkie nasze założenia biznesowe – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Pojawiły się także widżety, dzięki którym użytkownicy zyskują dostęp do wyników meczów i notowań walutowych w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję, której celem jest przypomnienie najważniejszych tematów. Pojawiają się w niej najpopularniejsze materiały z ostatnich 24 godzin, które przewija się poziomo. Użytkownicy zyskali także łatwiejszy dostęp do prognozy godzinowej, która jest teraz wyświetlana na oddzielnej warstwie. Pozwala to na szybki powrót do strony głównej.

– Wszystkie wprowadzone zmiany to odpowiedź na prośby naszych użytkowników, które zgłosili m.in. w badaniach jakościowych. Nowa mobilna WP to produkt, którego kod napisaliśmy na nowo. Przez wiele miesięcy wspólnie z zespołem pracowaliśmy nie tylko nad wyglądem, ale także nad aspektem technologicznym. Dzięki temu użytkownikom zaoferowaliśmy lepszą czytelność, a reklamodawcom nowe formaty – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wraz ze startem nowej, mobilnej WP wdrożono m.in. Midbox w ofercie multiscreen, który znajduje się pod główną sekcją redakcyjną na górze strony. Standardową emisję Content Boxów wzbogacono o tapetę i Paralaksę. W pierwszym tygodniu od uruchomienia nową mobilną stronę główną WP odwiedziło dziennie nawet 1,3 miliona realnych użytkowników (badanie Gemius/PBI, średnia z okresu 25.03–31.03.2019).

– Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 p.p. w stosunku do poprzedniej wersji – mówi Krzysztof Balewski, Ad Product Manager w WP Media.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764