logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa, mobilna strona główna WP

  PR 12.04.2019, przeczytano 156 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska wprowadziła nową stronę główną na urządzenia mobilne. Powiększono w niej zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Wyniki meczów i notowań walutowych dostępne są w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję przewijaną poziomo. Reklamodawcy zyskali również nowe formaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa%2C-mobilna-strona-glowna-wp,382072,artykul.html

W nowej odsłonie mobilnej strony głównej WP postawiono na przejrzystość i czytelność treści. Powiększono zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Zabieg ten ułatwia użytkownikom szybkie przeglądanie strony i podkreśla jednocześnie podział na sekcje tematyczne. Newsy mogą być również rozbudowywane o materiały powiązane, co pozwala na poznanie szerszej perspektywy ważnego tematu.

– Jesienią zeszłego roku wprowadziliśmy zupełnie nową, desktopową stronę główną WP i od razu podjęliśmy pracę nad wersją na urządzenia przenośne. Nowa mobilna WP ma nową technologię, jest dobra dla użytkowników i realizuje wszystkie nasze założenia biznesowe – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Pojawiły się także widżety, dzięki którym użytkownicy zyskują dostęp do wyników meczów i notowań walutowych w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję, której celem jest przypomnienie najważniejszych tematów. Pojawiają się w niej najpopularniejsze materiały z ostatnich 24 godzin, które przewija się poziomo. Użytkownicy zyskali także łatwiejszy dostęp do prognozy godzinowej, która jest teraz wyświetlana na oddzielnej warstwie. Pozwala to na szybki powrót do strony głównej.

– Wszystkie wprowadzone zmiany to odpowiedź na prośby naszych użytkowników, które zgłosili m.in. w badaniach jakościowych. Nowa mobilna WP to produkt, którego kod napisaliśmy na nowo. Przez wiele miesięcy wspólnie z zespołem pracowaliśmy nie tylko nad wyglądem, ale także nad aspektem technologicznym. Dzięki temu użytkownikom zaoferowaliśmy lepszą czytelność, a reklamodawcom nowe formaty – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wraz ze startem nowej, mobilnej WP wdrożono m.in. Midbox w ofercie multiscreen, który znajduje się pod główną sekcją redakcyjną na górze strony. Standardową emisję Content Boxów wzbogacono o tapetę i Paralaksę. W pierwszym tygodniu od uruchomienia nową mobilną stronę główną WP odwiedziło dziennie nawet 1,3 miliona realnych użytkowników (badanie Gemius/PBI, średnia z okresu 25.03–31.03.2019).

– Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 p.p. w stosunku do poprzedniej wersji – mówi Krzysztof Balewski, Ad Product Manager w WP Media.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764