Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy1 – Bebilon 2 z Pronutra – ADVANCE, w której prezentuje także nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną produktów. W działaniach o charakterze 360° marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie. A aby móc poznawać świat, niezbędny jest prawidłowo funkcjonujący układ odpornościowy, który należy wspierać także poprzez dietę.
Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach TVN. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online, obejmująca YouTube i VOD oraz social media.
- Rozumiemy potrzeby współczesnych rodziców oraz ich sposób patrzenia na rodzicielstwo i podejście do wychowania dzieci. Wiemy, jak ważne jest dla nich, aby ich dzieci mogły w pełni doświadczać świata, bo według nich to najlepszy sposób na jego poznawanie. Aby młody organizm mógł przygotować się na nowe wyzwania, niezbędna jest mu silna odporność. Właśnie dlatego – z myślą o wspieraniu układu odpornościowego – wprowadziliśmy naszą udoskonaloną, opatentowaną formułę nowej generacji – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, starszy kierownik marki Bebilon 2.
Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w social media, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Źródło: Alert Media Communications