logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa, ogólnopolska kampania marki Bebilon 2

  PR 03.04.2019, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy1 – Bebilon 2 z Pronutra – ADVANCE, w której prezentuje także nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną produktów. W działaniach o charakterze 360° marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie. A aby móc poznawać świat, niezbędny jest prawidłowo funkcjonujący układ odpornościowy, który należy wspierać także poprzez dietę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa%2C-ogolnopolska-kampania-marki-bebilon-2,381927,artykul.html

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach TVN. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online, obejmująca YouTube i VOD oraz social media.

- Rozumiemy potrzeby współczesnych rodziców oraz ich sposób patrzenia na rodzicielstwo i podejście do wychowania dzieci. Wiemy, jak ważne jest dla nich, aby ich dzieci mogły w pełni doświadczać świata, bo według nich to najlepszy sposób na jego poznawanie. Aby młody organizm mógł przygotować się na nowe wyzwania, niezbędna jest mu silna odporność. Właśnie dlatego – z myślą o wspieraniu układu odpornościowego – wprowadziliśmy naszą udoskonaloną, opatentowaną formułę nowej generacji – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, starszy kierownik marki Bebilon 2.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w social media, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Źródło: Alert Media Communications

Dodatkowe informacje:

1 Bebilon 2 z Pronutra – ADVANCE zgodnie z przepisami prawa zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764