logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Škoda Fabia w kampanii „Stylowa rewolucja”

  PR 13.01.2022, przeczytano 149 razy
ilustracja

„Oto ona, całkowicie nowa ŠKODA FABIA” – pod koniec roku ruszyła kampania prezentująca nową generację bestsellerowego modelu. Spot video kładzie nacisk na przełomowy design, który przyciąga spojrzenia, komfortowe wnętrze i innowacyjne technologie. „Stylowa rewolucja” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu, a także social mediach i w punktach dealerskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-%C5%A0koda-fabia-w-kampanii-_stylowa-rewolucja_,394380,artykul.html

Pełen dynamiki i koloru spot ŠKODY FABIA pokazuje istotę tytułowej „Stylowej rewolucji”. To przede wszystkim design, który przyciąga spojrzenia oraz zachwycające wyposażenie i komfortowe, przestronne wnętrze. Nowa FABIA jest pewna siebie, a jednocześnie przystępna. Dynamiczna, ale elegancka. Zachwyca w każdej roli, zarówno w mieście jak i poza nim. Nowa FABIA imponuje również poziomem bezpieczeństwa – model zdobył pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. Osiągnięty wynik plasuje samochód wśród najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie.

Spot video jest częścią kampanii nowej ŠKODY FABIA, która wystartowała 2 grudnia 2021.

- Nowa generacja naszego bestsellerowego modelu FABIA to prawdziwa rewolucja – nie tylko stylistyczna. Designerskie wykończenie spotyka się tu z nowoczesnymi technologiami. Nowa FABIA jest nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach w warstwie wizualnej, zgodnie z najnowszym językiem stylistycznym, ale przede wszystkim bezpieczna i innowacyjna – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na dedykowanej stronie www.nowafabia.pl dostępne są wszelkie informacje o modelu

Prezentacja nowej ŠKODY FABIA pod hasłem „Stylowa rewolucja” odbyła się 2 grudnia 2021 r. na Facebooku oraz kanale YouTube marki.

Źródło: Škoda Polska

www.skoda-auto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764