logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Škoda Fabia w kampanii „Stylowa rewolucja”

  PR 13.01.2022, przeczytano 512 razy
ilustracja

„Oto ona, całkowicie nowa ŠKODA FABIA” – pod koniec roku ruszyła kampania prezentująca nową generację bestsellerowego modelu. Spot video kładzie nacisk na przełomowy design, który przyciąga spojrzenia, komfortowe wnętrze i innowacyjne technologie. „Stylowa rewolucja” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu, a także social mediach i w punktach dealerskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-%C5%A0koda-fabia-w-kampanii-_stylowa-rewolucja_,394380,artykul.html

Pełen dynamiki i koloru spot ŠKODY FABIA pokazuje istotę tytułowej „Stylowej rewolucji”. To przede wszystkim design, który przyciąga spojrzenia oraz zachwycające wyposażenie i komfortowe, przestronne wnętrze. Nowa FABIA jest pewna siebie, a jednocześnie przystępna. Dynamiczna, ale elegancka. Zachwyca w każdej roli, zarówno w mieście jak i poza nim. Nowa FABIA imponuje również poziomem bezpieczeństwa – model zdobył pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. Osiągnięty wynik plasuje samochód wśród najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie.

Spot video jest częścią kampanii nowej ŠKODY FABIA, która wystartowała 2 grudnia 2021.

- Nowa generacja naszego bestsellerowego modelu FABIA to prawdziwa rewolucja – nie tylko stylistyczna. Designerskie wykończenie spotyka się tu z nowoczesnymi technologiami. Nowa FABIA jest nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach w warstwie wizualnej, zgodnie z najnowszym językiem stylistycznym, ale przede wszystkim bezpieczna i innowacyjna – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na dedykowanej stronie www.nowafabia.pl dostępne są wszelkie informacje o modelu

Prezentacja nowej ŠKODY FABIA pod hasłem „Stylowa rewolucja” odbyła się 2 grudnia 2021 r. na Facebooku oraz kanale YouTube marki.

Źródło: Škoda Polska

www.skoda-auto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764