logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Account Director w Biteme!concept

  PR 14.06.2018, przeczytano 948 razy

Agnieszka Krynicka zaczęła pracę w BITEME!concept jako Account Director. Będzie tam zarządzać projektami, które bazują na digitalowych i aktywacyjnych kompetencjach agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-account-director-w-biteme%21concept,36890,artykul.html

Agnieszka Krynicka przez wiele lat pracowała dla sektora Food & Beverage głównie w client service lokalnych i międzynarodowych agencji marketingowych. Obsługiwała m.in OSM Piątnica, Van Pur (piwo Łomża), Ferrero, Wyborowa - Pernod Ricard (wszystkie marki whisky). Prowadziła kompleksowe kampanie oraz działania zarówno w zakresie ATL, BTL jak i Digital. Nadzorowała projekty nagrodzone w konkursach Effie Awards, Innovation, KTR.

W BITEME!concept jako nowy Account Director pracuje od maja.

W wolnym czasie pochłaniają ją pedagogika w praktyce (jest mamą 6 letniej Michaliny) oraz kryminały. Uwielbia również przygotowywać potrawy kuchni włoskiej.

BITEME!concept działa na rynku od 2015 roku. To pierwsza i jedyna agencja na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową obsługą projektów tylko i wyłącznie dla branży Food & Beverages, począwszy od przepisów, poprzez kreację aż do realizacji i produkcji we własnym domu produkcyjnym.

Źródło: BITEME!concept

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone