logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Account Director w Biteme!concept

  PR 14.06.2018, przeczytano 1540 razy

Agnieszka Krynicka zaczęła pracę w BITEME!concept jako Account Director. Będzie tam zarządzać projektami, które bazują na digitalowych i aktywacyjnych kompetencjach agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-account-director-w-biteme%21concept,36890,artykul.html

Agnieszka Krynicka przez wiele lat pracowała dla sektora Food & Beverage głównie w client service lokalnych i międzynarodowych agencji marketingowych. Obsługiwała m.in OSM Piątnica, Van Pur (piwo Łomża), Ferrero, Wyborowa - Pernod Ricard (wszystkie marki whisky). Prowadziła kompleksowe kampanie oraz działania zarówno w zakresie ATL, BTL jak i Digital. Nadzorowała projekty nagrodzone w konkursach Effie Awards, Innovation, KTR.

W BITEME!concept jako nowy Account Director pracuje od maja.

W wolnym czasie pochłaniają ją pedagogika w praktyce (jest mamą 6 letniej Michaliny) oraz kryminały. Uwielbia również przygotowywać potrawy kuchni włoskiej.

BITEME!concept działa na rynku od 2015 roku. To pierwsza i jedyna agencja na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową obsługą projektów tylko i wyłącznie dla branży Food & Beverages, począwszy od przepisów, poprzez kreację aż do realizacji i produkcji we własnym domu produkcyjnym.

Źródło: BITEME!concept

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764