logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza

  PR 19.08.2019, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-aranzacja-przestrzeni-galerii-poznan-plaza,383637,artykul.html

Lifting pasaży

Wszystkie strefy wspólne zostały odnowione – w pasażach położono nową posadzkę oraz wymieniono obudowy kolumn, a także balustrady, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. W trakcie prac zużyto: 25 000 kg kleju, 45 km przewodów, 7000 m2 płytek.

We wnętrzach istotną rolę odgrywa światło, szczególnie naturalne, które podkreśla wyjątkowy charakter aranżacji. Właśnie dlatego ogromnym atutem Poznań Plaza są przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Dodatkowo w wyniku ostatnio przeprowadzonych prac, na pasażu pojawiły się całoszklane balustrady, do wykonania których wykorzystano 650 m2 szkła.

obrazek

Nowatorsko i ekologicznie

Na specjalne zamówienie została zaprojektowana unikatowa instalacja świetlna. Nowoczesna konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Oświetlenie posiada system sterowania pozwalający na zaprogramowanie indywidualnego ustawienia światła.

Z myślą o środowisku w całym centrum wymieniono oświetlenie na energooszczędne LED, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

obrazek

Strefa restauracyjna w nowej odsłonie

Na nowo zaaranżowano strefę restauracyjną, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia oraz pojawiły się meble od polskich projektantów. Na terenie food courtu zaaranżowano strefę dla dzieci – z siedziskami dla maluchów i krzesełkami dziecięcymi. Wprowadzono również segregację śmieci. Nowa strefa umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej jeszcze większej liczbie klientów.

obrazek

Z myślą o komforcie klientów

W miłej atmosferze klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę od zakupów i odpocząć w jednej z nowych stref wypoczynkowych. Wyspy zostały wyposażone w stoliki, roślinność i komfortowe sofy. Klienci mają też możliwość indukcyjnego ładowania telefonu czy skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całej galerii jak dotychczas.

obrazek

Estetyczne i praktyczne zmiany

Prace renowacyjne objęły również wejścia z parkingu wielopoziomowego wraz z klatkami schodowymi prowadzącymi na pasaże. Każdy poziom parkingu ma swój kolor, który jest również obecny w oprawach oświetleniowych i identyfikacji wizualnej. Kolorowe motywy pełnią przede wszystkim praktyczną rolę - dzięki wyraźnemu oznakowaniu wejścia są widoczne z daleka.

obrazek

Nowy design korytarzy prowadzących do toalet

Odnowione zostały również korytarze łączące toalety z pasażem handlowym, a przy wejściach do łazienek na parterze pojawiły się komfortowe meble. Nowy wystrój przestrzeni opiera się na połączeniu naturalnych elementów, takich jak drewno i roślinność. Zamontowano zielone elementy na ścianie, które są w całości wykonane z mchu, tym samym wprowadzając do nowoczesnego wnętrza element natury. Mech nie tylko działa jak naturalny filtr, ale również stabilizuje wilgotność powietrza.

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.

Źródło: Klépierre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764