logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza

  PR 19.08.2019, przeczytano 1289 razy
ilustracjastrzałka

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-aranzacja-przestrzeni-galerii-poznan-plaza,383637,artykul.html

Lifting pasaży

Wszystkie strefy wspólne zostały odnowione – w pasażach położono nową posadzkę oraz wymieniono obudowy kolumn, a także balustrady, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. W trakcie prac zużyto: 25 000 kg kleju, 45 km przewodów, 7000 m2 płytek.

We wnętrzach istotną rolę odgrywa światło, szczególnie naturalne, które podkreśla wyjątkowy charakter aranżacji. Właśnie dlatego ogromnym atutem Poznań Plaza są przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Dodatkowo w wyniku ostatnio przeprowadzonych prac, na pasażu pojawiły się całoszklane balustrady, do wykonania których wykorzystano 650 m2 szkła.

obrazek

Nowatorsko i ekologicznie

Na specjalne zamówienie została zaprojektowana unikatowa instalacja świetlna. Nowoczesna konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Oświetlenie posiada system sterowania pozwalający na zaprogramowanie indywidualnego ustawienia światła.

Z myślą o środowisku w całym centrum wymieniono oświetlenie na energooszczędne LED, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

obrazek

Strefa restauracyjna w nowej odsłonie

Na nowo zaaranżowano strefę restauracyjną, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia oraz pojawiły się meble od polskich projektantów. Na terenie food courtu zaaranżowano strefę dla dzieci – z siedziskami dla maluchów i krzesełkami dziecięcymi. Wprowadzono również segregację śmieci. Nowa strefa umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej jeszcze większej liczbie klientów.

obrazek

Z myślą o komforcie klientów

W miłej atmosferze klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę od zakupów i odpocząć w jednej z nowych stref wypoczynkowych. Wyspy zostały wyposażone w stoliki, roślinność i komfortowe sofy. Klienci mają też możliwość indukcyjnego ładowania telefonu czy skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całej galerii jak dotychczas.

obrazek

Estetyczne i praktyczne zmiany

Prace renowacyjne objęły również wejścia z parkingu wielopoziomowego wraz z klatkami schodowymi prowadzącymi na pasaże. Każdy poziom parkingu ma swój kolor, który jest również obecny w oprawach oświetleniowych i identyfikacji wizualnej. Kolorowe motywy pełnią przede wszystkim praktyczną rolę - dzięki wyraźnemu oznakowaniu wejścia są widoczne z daleka.

obrazek

Nowy design korytarzy prowadzących do toalet

Odnowione zostały również korytarze łączące toalety z pasażem handlowym, a przy wejściach do łazienek na parterze pojawiły się komfortowe meble. Nowy wystrój przestrzeni opiera się na połączeniu naturalnych elementów, takich jak drewno i roślinność. Zamontowano zielone elementy na ścianie, które są w całości wykonane z mchu, tym samym wprowadzając do nowoczesnego wnętrza element natury. Mech nie tylko działa jak naturalny filtr, ale również stabilizuje wilgotność powietrza.

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.

Źródło: Klépierre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764