logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa aranżacja salonów Suzuki Motor Poland

  PR 28.08.2019, przeczytano 1422 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland na nowo aranżuje salony sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-aranzacja-salonow-suzuki-motor-poland,383737,artykul.html

Salon Suzuki Motor Poland przy ul. Połczyńskiej w Warszawie nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego.

- To miejsce, w którym klient spotyka się z marką, czyli jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dlatego nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard wizualny wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie. Dominującymi kolorami w salonach są biel i czerwień.

ilustracjastrzałka

- Biel kojarzy się z japońskim pochodzeniem marki, ale również wysoką jakością i finezją. Jest doskonałym tłem dla prezentowania nowoczesnych produktów marki. Silnie zaznaczyliśmy również akcenty czerwieni, symbolu „S” w logo Suzuki. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Całość buduje aurę nowoczesności, zaawansowania technologicznego i jakości - mówi Maria Kowalewska, architekt, projektantka salonu Suzuki.

Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Szczególną atencją zostały otoczone dzieci, dla których przygotowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Zaprojektowane specjalnie na potrzeby Suzuki meble są minimalistyczne i funkcjonalne. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń, tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów marki, a lampy emitujące światło w kolorze niebieskim, oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych, tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

ilustracjastrzałka

- Kontakt z salonem samochodowym to moment sprawdzenia autentyczności zaangażowania marki wobec swoich klientów. Konsumenci wymagają coraz większej indywidualizacji. Chcą, aby marki motoryzacyjne dopasowały się do ich stylu życia. Salony Suzuki są miejscami, które ma pokazywać to indywidualne podejście, odpowiadać na te potrzeby – mówi Rafal Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Suzuki Motor Poland w ciągu najbliższych dwóch lat zamierza zmienić wygląd wszystkich salonów dilerów samochodów w sieci. Odmieniony został już flagowy salon marki w Warszawie przy ul. Połczyńskiej oraz nowo otwarte salony Moto Horiz przy Trakcie Brzeskim i Matsuoka w Łodzi. W realizacji są kolejne lokalizacje w całej Polsce.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764