logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Biedronka w Zielonce

  PR 15.12.2020, przeczytano 749 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 12 grudnia, w Zielonce pod Warszawą został otwarty nowy sklep sieci Biedronka. Placówka znajduje się w centrum miasta, przy ul. Paderewskiego 1. Pierwsi klienci będą mogli zrobić w niej zakupy już o godzinie 6.00. Co wyróżnia ją na tle pozostałych sklepów? Została wyposażona nie tylko w ekologiczne rozwiązania, ale także w tradycyjną ladę ze świeżym mięsem, wędlinami i serami na wagę. Z okazji otwarcia, sieć Biedronka przygotowała wiele atrakcyjnych promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-biedronka-w-zielonce,389568,artykul.html

Zielonka to podwarszawska miejscowość otoczona terenami leśnymi. W okolicy znajduje się także kilka szlaków turystycznych, jest więc częstą destynacją miłośników spacerów. To właśnie w Zielonce sieć Biedronka otwiera swój kolejny sklep o powierzchni blisko 800 m2. Zastosowano w nim rozwiązania przyjazne środowisku – oświetlenie LED oraz regały chłodnicze, wykorzystujące gaz CO2. Z myślą o klientach, którzy lubią szybkie i wygodne zakupy, placówka przy ul. Paderewskiego 1 w Zielonce została wyposażona w cztery kasy samoobsługowe, cztery kasy tradycyjne oraz dwa czytniki cen. Z myślą o zmotoryzowanych mieszkańcach miasta obok sklepu zlokalizowano parking z 47 miejscami (w tym jednym dla osób z niepełnosprawnościami). W nowej Biedronce zatrudnionych zostało 26 osób.

- Staramy się, aby nowe sklepy naszej sieci odpowiadały jak najlepiej na zmieniające się potrzeby klientów i zdajemy sobie sprawę, że każdy z nich ma inne preferencje. Dlatego nową Biedronkę w Zielonce wyposażyliśmy nie tylko w proekologiczne rozwiązania, ale także w ladę tradycyjną, gdzie można kupić świeże mięso, wędliny oraz sery na wagę. W nowym sklepie czekają specjalnie przeszkoleni pracownicy, którzy doradzą w wyborze, bezpłatnie rozbiją plastry mięsa na kotlety lub zapakują hermetycznie wybrane produkty. - Maciej Solecki, menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka

Od 12 do 20 grudnia, na klientów sklepu czekają promocje do -60% na wybrane artykuły oraz oferty „Kub 2 lub 3 i zapłać mniej”, a także rabat o wartości 50% na wybrane artykuły przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki.

Biedronka w Zielonce przy ul. Paderewskiego 1 będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 6:00-23:30. W niedziele handlowe zakupy będzie można zrobić w niej od 7:00 do 21:00.

W okresie przedświątecznym ponad 230 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce funkcjonuje całodobowo, a niemal 2300 z nich co najmniej do godz. 23 lub dłużej. W związku z sytuacją w kraju godziny pracy poszczególnych sklepów mogą się zmieniać.

Sklepy sieci Biedronka będą czynne w niedzielę 13 i 20 grudnia.

Źródło: Grupa Jerónimo Martins

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764