logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Brand Marketing Director na region REEMEA w Grupie LEGO

  PR 11.01.2023, przeczytano 758 razy

Od 1 stycznia stanowisko Brand Marketing Director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Od 2019 roku pełniła funkcję Marketing Director na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Beata Kucejko-Pełka będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-brand-marketing-director-na-region-reemea-w-grupie-lego,398594,artykul.html

Beata Kucejko-Pełka od 2019 roku obejmowała stanowisko Dyrektorki Marketingu LEGO na region Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich, będąc odpowiedzialną za strategię, komunikację marketingową, media, digital i wszelkie działania w zakresie trade marketingu. Launch nowej globalnej platformy „Rebuild the World”, otwarcie sześciu własnych sklepów LEGO w największych 5 miastach w Polsce, rozwój strategii marki LEGO dedykowanej dorosłym, produkcja programu telewizyjnego „LEGO Masters” czy nagradzana wielokrotnie na międzynarodowych największych festiwalach aktywacja „Zielone Instrukcje” to przykłady projektów jakie przeprowadziła jako liderka z zespołem LEGO. Jest też prekursorką marketingu opartego na tworzeniu wartości dla konsumenta.

Pomysłodawczyni lub współtwórczyni wielu zintegrowanych lokalnych projektów komunikacyjnych dla marki LEGO nagradzanych w branżowych konkursach, lokalnych tj. Effie Awards, Mixx Awards, KTR, Złote spinacze, jak i międzynarodowych ONE Show, D&AD London LIA czy Cannes Awards i innych.

Wcześniej, przez blisko 12 lat, Beata Kucejko-Pełka była związana z Mondelez/Kraft Foods, gdzie budowała wizerunek i skuteczne działania marketingowe dla najważniejszych marek koncernu, takich jak Milka, Delicje, Prince Polo, Jacobs i Toblerone.

Źródło: Grupa LEGO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764