logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Business Development Director w Proxi.cloud

  PR 19.08.2022, przeczytano 386 razy
ilustracja

Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do powiększenia obrotów spółki. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-business-development-director-w-proxi.cloud,396940,artykul.html

W Proxi.cloud będę odpowiedzialna przede wszystkim za zwiększanie rozpoznawalności marki na rynku reklamowym i rozwijanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Konsekwencją tego będzie wzrost sprzedaży naszych usług reklamowych – mówi Iwona Kołodziejek, nowa Business Development Director w Proxi.cloud.

Kołodziejek ma blisko 30-letnie doświadczenie zawodowe. W ciągu ostatniego roku pracowała jako niezależna doradczyni w dziedzinie mediów, a później w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej. Wcześniej przez 12 lat w firmie doradczej Accenture odpowiadała za sprzedaż i realizację projektów w obszarze zwiększania efektywności inwestycji mediowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma również na koncie pracę w takich domach mediowych, jak Mindshare, Zenith Optimedia Group (jako Managing Director Optimedia), a także w dziale mediów agencji reklamowej Ogilvy&Mather i brokerze reklamy outdoorowej.

Patrząc na dotychczasowe sukcesy Iwony, znajomość od podszewki rynku reklamy i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jej wieloletnie doświadczenie jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Niemniej ważne jest też to, że mamy podobną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynku – podsumowuje Mateusz Chołuj, członek zarządu spółki Proxi.cloud.

Źródło: Proxi.cloud

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764