logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Nowa dekada w branży druku wg Brother

  PR 03.02.2020, przeczytano 1064 razy
ilustracja
Autor - Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska

W bieżącym roku przewidujemy kontynuację dynamicznych wzrostów sprzedaży w usłudze zarządzania drukiem MPS. Na koniec 2015 roku, kiedy Brother zaprezentował nowe rozwiązanie polskim klientom, liczba urządzeń pracujących w tym modelu wynosiła 80 sztuk. Obecnie mamy około 15 tysięcy urządzeń u klientów i ponad 850 podpisanych kontraktów. Założenia na rok 2020 są ambitne i szacujemy wzrost urządzeń u klientów o około 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dekada-w-branzy-druku-wg-brother,385537,artykul.html

Kolejnym czynnikiem, który będzie kształtował trendy na rynku urządzeń druku w najbliższym roku jest kwestia cyberbezpieczeństwa. Według raportu Quiroca, w 2018 roku aż 59 proc. przypadków nieautoryzowanego dostępu do sprzętu skutkowało wyciekiem informacji, co powodowało przeciętne straty w wysokości 1,5 mln złotych rocznie. Rosnąca świadomość tego problemu wśród klientów spowoduje, że oferowany sprzęt będzie posiadać coraz bardziej zaawansowane rozwiązania chroniące przed nieautoryzowanym dostępem do urządzeń. Dlatego drukarki Brother pozwalają na zabezpieczenie dostępu do wydruków i skanów indywidualnym kodem PIN. Same dane natomiast są szyfrowane za pomocą protokołów SSL/TLS Print. Wybrane modele mają wbudowaną obsługę protokołu IPsec, posiadają także filtr IP i kontrolę protokołów. Nowoczesne drukarki dają również możliwość zablokowania dostępu do wybranych funkcji w celu uniknięcia nieautoryzowanego dostępu do sprzętu.

W 2020 roku przewidujemy także wzrost zainteresowania klientów automatycznym wsparciem dla systemów obiegu dokumentów w firmie. Brother wprowadza w wybranych modelach funkcję rozpoznawania kodów kreskowych na wydruku, a następnie na jego podstawie automatycznego katalogowania dokumentów. Dzięki temu przedsiębiorca wie, że np. zeskanowana faktura na pewno się nie zgubi, a on zamiast ręcznego księgowania może zająć się np. pozyskiwaniem nowych klientów.

Dla klientów biznesowych coraz większą rolę przy wyborze dostawcy sprzętu będzie odgrywać kwestia ekologii. W ostatnich latach postawiliśmy na innowacje w tym obszarze. Udało nam się zredukować zużycie energii odpowiednio o 29 proc. w przypadku naszych urządzeń drukujących w kolorze oraz o 10 proc. w przypadku modeli monochromatycznych.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764