logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Nowa dekada w branży druku wg Brother

  PR 03.02.2020, przeczytano 667 razy
ilustracja
Autor - Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska

W bieżącym roku przewidujemy kontynuację dynamicznych wzrostów sprzedaży w usłudze zarządzania drukiem MPS. Na koniec 2015 roku, kiedy Brother zaprezentował nowe rozwiązanie polskim klientom, liczba urządzeń pracujących w tym modelu wynosiła 80 sztuk. Obecnie mamy około 15 tysięcy urządzeń u klientów i ponad 850 podpisanych kontraktów. Założenia na rok 2020 są ambitne i szacujemy wzrost urządzeń u klientów o około 40%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dekada-w-branzy-druku-wg-brother,385537,artykul.html

Kolejnym czynnikiem, który będzie kształtował trendy na rynku urządzeń druku w najbliższym roku jest kwestia cyberbezpieczeństwa. Według raportu Quiroca, w 2018 roku aż 59 proc. przypadków nieautoryzowanego dostępu do sprzętu skutkowało wyciekiem informacji, co powodowało przeciętne straty w wysokości 1,5 mln złotych rocznie. Rosnąca świadomość tego problemu wśród klientów spowoduje, że oferowany sprzęt będzie posiadać coraz bardziej zaawansowane rozwiązania chroniące przed nieautoryzowanym dostępem do urządzeń. Dlatego drukarki Brother pozwalają na zabezpieczenie dostępu do wydruków i skanów indywidualnym kodem PIN. Same dane natomiast są szyfrowane za pomocą protokołów SSL/TLS Print. Wybrane modele mają wbudowaną obsługę protokołu IPsec, posiadają także filtr IP i kontrolę protokołów. Nowoczesne drukarki dają również możliwość zablokowania dostępu do wybranych funkcji w celu uniknięcia nieautoryzowanego dostępu do sprzętu.

W 2020 roku przewidujemy także wzrost zainteresowania klientów automatycznym wsparciem dla systemów obiegu dokumentów w firmie. Brother wprowadza w wybranych modelach funkcję rozpoznawania kodów kreskowych na wydruku, a następnie na jego podstawie automatycznego katalogowania dokumentów. Dzięki temu przedsiębiorca wie, że np. zeskanowana faktura na pewno się nie zgubi, a on zamiast ręcznego księgowania może zająć się np. pozyskiwaniem nowych klientów.

Dla klientów biznesowych coraz większą rolę przy wyborze dostawcy sprzętu będzie odgrywać kwestia ekologii. W ostatnich latach postawiliśmy na innowacje w tym obszarze. Udało nam się zredukować zużycie energii odpowiednio o 29 proc. w przypadku naszych urządzeń drukujących w kolorze oraz o 10 proc. w przypadku modeli monochromatycznych.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.
Podczas internetowych targów virtual.drupa (odbywających się w dniach 20-23 kwietnia br.) Konica Minolta, we współpracy ze swoimi partnerami i klientami, zademonstruje szereg rozwiązań ze swojego bogatego portfolio. Obecność firmy na tym wirtualnym wydarzeniu, przebiegająca pod hasłem „Rethinking possibilites”, będzie uwzględniać takie obszary jej...
20 kwietnia: webinarium przybliżające rynek Web 2 Print
Będzie się ono skupiać na doświadczeniach dwóch wiodących europejskich firm poligraficznych w zakresie implementacji druku w technologii web-2-pack oraz w zakresie wdrażania do druku w technologii web-2-pack w ich działaniach produkcyjnych. Zaczynając od przygotowania do druku, a skończywszy na finishingu.
Api Folie Polska podsumowuje 1. kwartał 2021
Pierwsze trzy miesiące 2021 roku były dla firmy API Folie Polska przede wszystkim okresem wewnętrznej reorganizacji, mającej usprawnić codzienne działania. W strukturach przedsiębiorstwa powołane zostało nowe stanowisko – Customer Service Manager. W gestii piastującej je osoby znalazł się kompleksowy nadzór nad obsługą wszystkich klientów API Folie Polska,...
Drukexpress.pl z cyfrowym systemem broszurującym Duplo
Chcąc przyspieszyć terminy realizacji zleceń i w jeszcze większym stopniu wykorzystać potencjał tkwiący w technologii cyfrowej, firma Drukexpress.pl zdecydowała się na inwestycję w system broszurujący Duplo150. Obecnie ta drukarnia cyfrowa odnotowuje systematyczne wzrosty zleceń, w których wykorzystuje nowo zakupioną linię broszurującą.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764