logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa digitalowa platforma komunikacji Nice To Fit You

  PR 06.10.2021, przeczytano 663 razy
ilustracja

1 października 2021 r. wystartowała przełomowa dla marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You kampania digitalowa "można? można!", stworzona przez agencję H2O Creative. Oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują topowi polscy aktorzy Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Potrwa do okresu świątecznego w grudniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-digitalowa-platforma-komunikacji-nice-to-fit-you,393272,artykul.html

W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You. Marka zaopiekowała się wszystkimi obszarami, które sygnalizowali klienci. Postawiła na jakość i dotrzymanie obietnic - szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Seria składa się
z pięciu spotów 15” i pięciu 6”.

Całej aktywacji towarzyszy charakterystyczne hasło „można? można!”, które w prosty i rzeczowy sposób podkreśla kluczowe korzyści i definiuje Nice To Fit You jako zdecydowanego lidera w kategorii cateringów dietetycznych.

- To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna "można? można!" kierowana jest to nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego "czegoś więcej". Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You

Szeroko zakrojona kampania emitowana jest w na kluczowych portalach, w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www oraz w e-mail marketingu.

Za strategię marki, strategię komunikacji, re-design identyfikacji korporacyjnej, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity.

- Współpraca z agencją H2O Creative była dla nas niezwykle inspirująca. Kreatywność, strategiczne myślenie, a także profesjonalna produkcja - w każdym aspekcie były perfekcyjne - dodaje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.

  • Klient: Nice To Fit You
  • Marka:  Nice To Fit You
  • Platforma komunikacji: „można? można!”
  • Tytuł reklamy: 5 x 15 sek: „Nudny Serial”, „Restauracyjny smak”, „Zapominalski kurier”, „Karmić obietnicami”, „Przerwa od diety”
  • Reżyser: Michał Radziejewski
  • Strategia & Kreacja: H2O Creative
  • Producent: Joanna Romanowska
  • Dom produkcyjny: Swipe-Up
  • Fotografia i foodstyling: Warsaw Foods (Greg Klukowski & Maja Salamon)

Źródło: H2O Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764