1 października 2021 r. wystartowała przełomowa dla marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You kampania digitalowa "można? można!", stworzona przez agencję H2O Creative. Oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują topowi polscy aktorzy Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Potrwa do okresu świątecznego w grudniu.
W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You. Marka zaopiekowała się wszystkimi obszarami, które sygnalizowali klienci. Postawiła na jakość i dotrzymanie obietnic - szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Seria składa się
z pięciu spotów 15” i pięciu 6”.
Całej aktywacji towarzyszy charakterystyczne hasło „można? można!”, które w prosty i rzeczowy sposób podkreśla kluczowe korzyści i definiuje Nice To Fit You jako zdecydowanego lidera w kategorii cateringów dietetycznych.
- To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna "można? można!" kierowana jest to nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego "czegoś więcej". Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You
Szeroko zakrojona kampania emitowana jest w na kluczowych portalach, w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www oraz w e-mail marketingu.
Za strategię marki, strategię komunikacji, re-design identyfikacji korporacyjnej, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity.
- Współpraca z agencją H2O Creative była dla nas niezwykle inspirująca. Kreatywność, strategiczne myślenie, a także profesjonalna produkcja - w każdym aspekcie były perfekcyjne - dodaje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
- Klient: Nice To Fit You
- Marka: Nice To Fit You
- Platforma komunikacji: „można? można!”
- Tytuł reklamy: 5 x 15 sek: „Nudny Serial”, „Restauracyjny smak”, „Zapominalski kurier”, „Karmić obietnicami”, „Przerwa od diety”
- Reżyser: Michał Radziejewski
- Strategia & Kreacja: H2O Creative
- Producent: Joanna Romanowska
- Dom produkcyjny: Swipe-Up
- Fotografia i foodstyling: Warsaw Foods (Greg Klukowski & Maja Salamon)
Źródło: H2O Creative