logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa drukarka 3.2 w ofercie E-ploter

  PR 17.02.2010, przeczytano 2599 razy
ilustracjastrzałka

E-Ploter X382 Prime to najnowsza wersja ekonomicznego w zakupie i eksploatacji znanego już plotera solwentowego o szerokości 320 cm wykorzystującego głowice Xaar Proton.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-drukarka-3.2-w-ofercie-e-ploter,10237,artykul.html

W wersji Prime została wzmocniona konstrukcja drukarki, zmieniony system prowadzenia mediów oraz system dosuszania wydruków. Najważniejszą nowością jest możliwość zastosowania do 16 głowic Xaar Proton pozwalająca osiągnąć prędkości druku do 160 m2/h.

W celu eliminacji efektu paskowania na wydrukach wprowadzono druk "falą" - wave effect - oraz regulowane rozmywanie brzegów nakładanych passów - border feather.

www.e-ploter.pl

Źródło: E-Ploter


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764