logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa drukarka do nadruku płyt CD/DVD - Signature Z6

  PR 07.06.2004, przeczytano 9039 razy

W firmie Primera będącej autoryzowanym dystrybutorem producenta Primera Technology, Inc można już zamawiać najnowszy model drukarki Signature Z6® przeznaczonej do wykonywania bezpośredniego nadruku na płytach CD/DVD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-drukarka-do-nadruku-plyt-cd-dvd---signature-z6,2241,artykul.html

Nowy model wchodzi na rynek już w czerwcu. Urządzenie umożliwia fotorealistyczny nadruk na szerokiej gamie nośników w rozdzielczości 4800 dpi. W drukarce Signature Z6® zastosowano możliwość druku w sześciu kolorach. Oprócz standardowego zestawu kolorów CMYK producent oferuje również kardridż fotograficzny z dodatkowymi rozjaśnionymi kolorami cyan i magenta oraz kolorem czarnym, który można zamontować opcjonalnie zamiast monochromatycznego czarnego tuszu. Dodane atramenty pozwalają uzyskać jeszcze lepszą gradację kolorów i łagodne przejścia tonalne, tak ważne przy nadruku fotografii i złożonych grafik.

Fotograficzna jakość druku 4800 dpi
Nadruk bezpośrednio na CD/DVD
USB 1.1/2.0
Oprogramowanie w zestawie

Precyzyjne oddanie barw gwarantują dołączone systemy korekcji kolorów Prima ColorTM Maching Software oraz nowy Z-ColorTM Maching Software umożliwiające kontrolę i kalibrację zgodności kolorów projektu i faktycznego wydruku. Specjalny skład atramentów oraz dopracowana technologia gwarantują natychmiastowe schnięcie nadruku wykonywanego bezpośrednio na płycie CD/DVD.

W zestawie z drukarką użytkownik otrzymuje również oprogramowanie SureThingTM CD Labeler Primera Edition do Windows 2000/XP umożliwiające w łatwy i przejrzysty sposób przygotowanie grafiki, która zostanie nadrukowana na płycie. Użytkowników innych programów graficznych ucieszy też możliwość importu projektów przygotowanych w aplikacjach, takich jak np. Adobe® PhotoShop®, CorelDRAW® czy Illustrator®.

Aby zminimalizować koszty nadruku Primera Technology, Inc w nowym modelu wprowadziła jeszcze większe pojemniki z atramentem. Już przy zakupie urządzenia klient otrzymuje 34 i 41ml kardridże z atramentami kolorowym i czarnym wypełnione w 100%!

Podobnie jak wcześniejsze modele drukarka Signature Z6® może współpracować z całą gamą automatów ładujących i duplikatorów z serii Composer produkowanych przez Primera Tecnnology. Dzięki tej właściwości możliwe jest otrzymanie w pełni zautomatyzowanego zestawu do produkcji płyt, w którym nośniki będą automatycznie nagrywane, nadrukowywane i transportowane przez system współpracujących ze sobą urządzeń.

Możliwości drukarki można dodatkowo rozszerzyć stosując opcjonalną przystawka do nadruku płyt mini disc 80 mm i multimedialnych wizytówek o wymiarach 59mm x 85mm. Do nadruku można wykorzystywać szeroką paletę coraz bardziej popularnych na rynku nośników CD/DVD z powierzchnią optymalizowaną do nadruku atramentowego. Najlepsze efekty można uzyskać na sygnowanych przez producenta unikalnych nośnikach TuffCoatTM ze specjalnym podkładem gwarantującym nie tylko najwyższą jakość, ale również wyjątkową trwałość nadruku.

Urządzenie objete jest roczną gwarancją i kosztuje w Primerze 7 tys. zł (cena detaliczne brutto).

Dystrybucja w Polsce:

Primera s.c.
ul. Reja 5,
65-076 Zielona Góra,
tel. (68) 329 92 53,
fax: (68) 329 92 54
info@primerapolska.com,
www.primerapolska.com

Źródło: Primera s.c.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764