logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec

  PR 28.10.2019, przeczytano 364 razy

1 października stanowisko dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec objęła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską która awansowała do struktur globalnych Grupy HEINEKEN i pełni obecnie funkcję Senior Director Global International Brands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dyrektor-ds.-marketingu-grupy-zywiec,384508,artykul.html

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Ostatnie cztery lata spędziła za granicą pełniąc role dyrektora marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych.

Pod przewodnictwem Katarzyny Zespół Marketingu w Serbii stworzył strategię rozwoju portfolio marek ukierunkowaną na wzrost wartości, znacząco zwiększył sprzedaż marki Heineken i wzmocnił pozycję mainstreamowej części portfela. Podczas pracy w Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach Katarzyna przyczyniła się m.in do podwojenia udziału innowacji w sprzedaży, wzrostu udziałów rynkowych marek lokalnych i przywrócenia pozytywnych trendów sprzedaży marki Heineken.

Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje marketing managera  marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz managera ds. Trade Marketingu.

Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services.

Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764